Transcontinental Institution Of Higher Education
Bevezetés
KIK VAGYUNK MI?
Ezt az intézményt világszerte nevelő csoportok alkotják, akik világszerte tapasztalatokat szereztek. Miután szemtanúja voltunk az állandóan változó üzleti életnek és a hagyományos oktatás alapjainak, úgy döntöttünk, hogy cselekedni fogunk. Ezt az intézményt úgy alakították ki, mint a szenvedélyes nevelők, akiket az egyetemek, például az Egyesült Államok Stanford és Pace Egyetemének, a Liverpooli Egyetem és az Egyesült Királysági Egyetem Üzleti és Pénzügyi Főiskola, a Nemzetközi Üzleti és Gazdaságtudományi Egyetem és a Pekingi Egyetem Kínában, Grenoble Graduate School of Business Franciaországban, U21 Globális Egyetem Szingapúrban, Ghana Tanulmányok Egyeteme, Chulalongkorn Egyetem Thaiföldön és még sok más felsőbb intézmény a régión belül.
Egyéni holisztikus fejlődés
A felsőoktatás transzkontinentális intézménye
Egyéni fejlesztési tervünket integráljuk oktatási útjába. Ez a tanuló kezdeti beiratkozásából indul ki, és folyamatosan minden modulon keresztül fejlődik. Néhány tudatos fejlesztés magában foglalja az érzelmi intelligenciát, a bizalmat és az innovációs képességeket. A modul elindítása előtt professzorai integrálhatják személyes fejlődési igényeit a tanulási folyamathoz, mielőtt belépnének az első osztályba. Soha nem kezded el ismeretlen személyként, aki a hallgatók listáján szerepel. Az integrált integrált holisztikus fejlesztési rendszer felgyorsítja a fejlesztés lendületét, ahogyan minden modulon keresztül halad.
VS.
EGYÉB EGYETEMEK
A diákok integrált fejlesztése a legtöbb egyetemben nem jelen van, sokkal kevésbé holisztikus fejlődés. A professzorok minden modulot elkezdenek látni a diákokat "üres palákként" , figyelmen kívül hagyva az egyes tanulók egyedi fejlesztési igényeit vagy céljait. A fejlesztés jellemzően "0" -tól indul minden félévvel.
Cikkek és kiadványok
Fejlessze a megfelelő készségeket hatékonyan
Hogyan lehet meghaladni a potenciálját?
Három módja a munkatársak hűségének eléréséért és a legjobb előadók elhagyásáig