Az Illinois -i Jogi Főiskola az ország egyik legrégebbi jogi egyeteme, befolyásos karokkal, intelligens és kollegiális hallgatói körrel, valamint erős öregdiák -hálózattal.
diákok
Az illinoisi jogi hallgatók tehetségesek és ambiciózusak, akadémiailag erősek, valamint földrajzi és tapasztalati szempontból sokszínűek. Versenyképesek, mégis kollegiálisak, és nagy értéket képviselnek a csapatmunkában. Sokan aktívan részt vesznek az osztálytermen kívül elérhető lehetőségek tömbjében. A Jogi Főiskola rendszeresen fogad több mint 25 különböző országból érkező, különböző szintű szakmai tapasztalattal rendelkező hallgatókat. Az Illinois-i Egyetem Urbana-Champaign közösségében általában több mint 10 000 nemzetközi hallgató vesz részt több mint 110 különböző országból.
Kar
Az Illinois -i Egyetem jogi karának nagy hagyománya van az ösztöndíjak és kutatások előmozdításában, a hallgatók ismereteiben, készségeiben és temperamentumában való képzésében a szakmai kiválóság és a vezetés elérése érdekében, valamint a jog és a társadalom előnyös megváltoztatására. Ők:
- Iparági vezetők
- Elismert tanárok
- Interdiszciplináris szakértők
- Elkötelezett a nyilvános szerepvállalás iránt
Alumni
Amikor az Illinois-i joghoz érkezik, egy olyan család tagja lesz, amely több mint 11 000 College of Law öregdiákot és 470 000 élő Illinois-i Egyetemet, az Urbana-Champaign öregdiákokat foglalja magában.
Az LLM program
Az Illinois -i LLM program célja, hogy előzetes jogi képzéssel vagy anélkül felkészítse a hallgatókat szakmai karrierjük kitűnésére. Külföldi végzettségű hallgatók az LLM programban megismertetik az amerikai jogrendszert, és lehetőséget biztosítanak arra, hogy saját tudományos vagy szakmai területükre szakosodjanak. Az USA-ban képzett ügyvédek jogi szakértelemüket is fejleszthetik, hogy elérjék szakmai és karriercéljaikat az LLM programban.
Olvassa el alább, ha többet szeretne megtudni az LLM programról és arról, hogy mi tesz minket egyedivé:
Rugalmas tanulási lehetőségek
A hallgatók úgy dönthetnek, hogy két vagy három félévben befejezik az LLM fokozatot. Az opcionális harmadik félév lehetővé teheti a hallgató számára, hogy intenzívebb tanulmányi programban vegyen részt, nagyobb szakmai lehetőségeket élvezhessen, és további ideje legyen az ügyvédi vizsga tanulmányozására.
A diákok további rugalmasságának biztosítása érdekében az LLM programot az őszi félévben (augusztus) vagy a tavaszi félévben (januárban) lehet elkezdeni.
Testreszabható tananyag
A hallgatók összesen 32 kreditórát (jellemzően nyolc kurzust) töltenek be az LLM fokon. Csak két kötelező tanfolyammal (eltekintve vagy lemondva az ABA által akkreditált jogi egyetem JD-s hallgatói számára), a hallgatók testre szabhatják LLM programjukat, hogy megfeleljenek tanulmányi vagy szakmai igényeiknek, miközben évente több mint 100 tanfolyam közül választhatnak a Jogi Főiskolán . A diákok dönthetnek úgy, hogy koncentrációt adnak az LLM programjukhoz, és a tudományágak közötti tanulásban érdekelt hallgatók jóváhagyást kérhetnek bizonyos számú Illinois -i Egyetem tanfolyamának elvégzésére a Jogi Főiskolán kívül.
Ügyvédi vizsga jogosultsága
A Diplomás és Nemzetközi Programok Irodája támogatást nyújt azoknak a hallgatóknak, akik érdeklődnek az amerikai ügyvédi vizsgák iránt, és együttműködnek egyénekkel, hogy megállapítsák jogosultságukat és a teljesítendő követelményeket. Bár az Illinois -i LLM -programba való felvételhez nem szükséges jogi alapképzés, a jogi alapképzéssel nem rendelkező jelentkezőknek tisztában kell lenniük azzal, hogy előfordulhat, hogy az Illinois -i LLM elvégzése után sem jogosultak ügyvédi vizsgára az Egyesült Államokban.
Egyénre szabott tanácsadás
A hallgatók személyre szabott tanácsadást és tanácsadást kapnak, hogy segítsék őket a karrier tervezésében, a tanulmányi sikerekben és a bárban való jogosultságban.
Az Illinois -i Egyetem
1867-es alapítása óta az Illinois-i Egyetem Urbana-Champaign világszerte vezető szerepet tölt be a kutatás, az oktatás és a nyilvános szerepvállalás terén. A földtámogatási örökségünk alapjaként úttörő szerepet játszunk az innovatív kutatásokban, amelyek a globális problémákat kezelik és bővítik az emberi tapasztalatokat. Átalakító tanulási tapasztalataink, az osztályteremben és azon kívül, célja, hogy olyan öregdiákokat hozzanak létre, akik jelentős társadalmi hatást akarnak elérni.