Universidad Francisco Marroquin
Bevezetés
A Universidad Francisco Marroquín, az UFM rövidítéssel is ismert, egy magán- és világi egyetem Guatemala városában, Guatemalában. 1971 augusztusában alakult a liberalizmus filozófiája körül.
Milton Friedman közgazdász szerint ez az egyik latin-amerikai vezető egyetem.
Célunk a szabad társadalom etikai, gazdasági és jogi alapelveinek tanulmányozása és terjesztése volt. Meggyőződésünk volt, hogy hosszú távon az ötletek irányulnak; hogy ha hazánk békés jólétet élvezne az ideológiai csoportok nyomása nélkül, akkor szükséges volt, hogy elég befolyásos emberek világosan megértsék a szabad társadalom megszervezését, és így szerezzék meg a meggyőződést és a bátorságot, hogy megvédjék.
Naassom Azevedo / Unsplash
misszió
Küldetésünk az, hogy a szabad és felelős emberek társadalmának etikai, jogi és gazdasági elveit tanítsuk és terjesszük.
értékeket
igazság
Az igazság szükséges és létfontosságú eszköz a jó eléréséhez
szabadság
Csak a szabadságban lehet egy boldogságot folytatni, felelősséget vállalni és morálisan cselekedni.
igazságszolgáltatás
Az igazság az, hogy minden személyt sajátnak ismerjék el.
erények
Akadémiai kiválóság
meghatározás
- "Kiválósággal" egy kiváló minőséget értünk, ami az embereket vagy a dolgokat, amelyek méltóak az egyedülálló megbecsülésre vagy megbecsülésre. És az „akadémiai kiválóságért” azoknak az elképzeléseknek, elveknek és cselekvéseknek a minősége, akik professzorokként vagy diákként szokásosan a kötelességük puszta anyagi és rutinszerű teljesítésének fölött helyezkednek el, ami mindenki számára életképes életmódot jelent. Az így megértett kiválóság csak a szabadság, a kompetencia és a tisztelet keretei között lehetséges.
- Az akadémiai kiválóságot professzionális módon kell megnyerni és megvédeni. Hasonlóképpen, csak az erőteljes erőfeszítések és néha fájdalmas lemondások eredményeként lehet elképzelni, amelyek nélkülözhetetlenek ahhoz, hogy új szakadékokat és utakat nyissanak a tudás területén.
- Az akadémiai kiválóságra törekvő intézményt az évek során inspiráló emulátorok és imitátorok mutatják be és akkreditálják.
- Az a személy, aki a kiválóságra törekszik, soha nem valósítható meg önmagában, ha minden esetben nem követeli folyamatosan önmagától többet, mint a többit.
Professzor kiválósága
- A tanár akadémiai kiválósága magában foglalja a hitelesítő adatok által támasztott távoli előkészítést és egy szoros előkészítést (amely az egyes tantárgyak és osztályok körültekintő és napi előkészítéséből áll), hogy a diákok tanítói és oktatói tapasztalatainak nagylelkű szolgálatát szolgálja. lelkesedése az általa közvetített témára, és határozott, udvarias és személyre szabott figyelmük mindegyikére.
- Ez magában foglalja az átláthatóságot és a koherenciát azokban az elképzelésekben, amelyeket át kíván adni, a diákok konkrét helyzetének ismerete, a feladatok kiválasztásának, kijelölésének és prioritásainak megítélése, a mérlegelési igény és a legmegfelelőbb olvasási javaslatok.
- Az expozíció tisztaságát nem szabad megkötni, hanem a diákok számára elérhetővé kell tenni a lovaglás és az udvariasság gesztusában.
- Ami megkülönbözteti a kiváló tanárt mint márkát, az a vágy, hogy folyamatos személyes javulást érjen el mindenben, amit gondol, mond, tesz és tanít.
A diákok kiválósága
- Egy oktatási intézmény ereje és tartóssága a hallgatók képzésén alapul, amelyet gondosan kiválaszt, figyelembe véve többek között az akadémiai alkalmasságát és vezetői képességét.
- A hallgatók tudományos kiválósága szellemi kíváncsiságukban, tudományágukban nyilvánul meg, a tanulási idejük és az órákon való részvételük, az ízeik lemondásának képessége, az elégedettség és azonnali sikerek, az erények termesztése. és az alapvető értékek, a lexikon gazdagsága és kiválasztása az osztályteremben és azon kívül, annak képessége, hogy a rendelkezésére álló erőforrásokat megfelelő módon használják.
- Ez ésszerű egyensúlyt jelent, és igazodik a hallgató valóságához, az előző tanulmányokba beépített humanista tanulmányok, a polgárok és a holnap családjának apja vagy anyja jó teljesítményéhez, valamint a kulcsfontosságú technikák elsajátításához. a kiválasztott egyetemi ág.
- A hallgató tudományos kiválósága a szakterületen elért sikereinek alapja és tükröződik az erőfeszítései eredményeként kapott mértékben. A professzionális kiválóság az értékek és alapelvek ideális kombinációjából származik, amelyek minden jóléti személy életét irányítják, és azoknak a preferált specializációjukban történő frissítésével (feltételezve, hogy mindegyikük jobban teljesíti a legtöbbet szereti)
Úgy kell érteni, hogy a Diák Akadémiai Kiválóságának csigolyái :
- Az a képessége, hogy logikailag megfigyelhető, elvont és következtethető, valamint hogy világosan és pontosan, szóban és írásban kifejezze ötleteit és meggyőződését.
- Az ön hajlandóságát arra, hogy tovább bővítse tudását.
- Az ő lelkiismeretének megnyilvánulása a mások álláspontjainak megkérdőjelezése vagy visszautasítása idején, és saját védelme.
- Csodálkozási képessége a mindennapi eseményeken.
- Az a hajlandóság, hogy kritikus értelemben olvassa, hallgassa, beszéljen és írjon, és ugyanakkor tisztában van az emberi képességek korlátaival, hogy megértse magát és megértse másokat.
- Elkötelezettsége, hogy elképzelje a valóságot, mint amit bemutattak, és hogyan szokták rá, hogy látják.
- Képességük arra, hogy gyakorlati és technikai ismereteket valósítsanak meg, és fejlesszék az üzleti tevékenységhez szükséges készségeket és képességeket.
- Fenntarthatósága a jóság folytatásában, elsajátításában és elterjesztésében, tudva, hogy ébernek kell maradnia a saját szabadságában, és óvatos bátorsággal szembe kell néznie az emberi kihívásokkal kapcsolatos kockázatokkal.
- Minden oktatási folyamat vége azoknak az embereknek a kialakulása, akik tudják, hogyan vállalják a kötelezettségvállalásokat, és kihasználják a lehetőségeket, anélkül, hogy bárki megengedné, hogy aláássa méltóságukat.