Keystone logo
© Eli Haney, Northwest University photographer
The University of Chicago Crown Family School of Social Work, Policy, and Practice

The University of Chicago Crown Family School of Social Work, Policy, and Practice

The University of Chicago Crown Family School of Social Work, Policy, and Practice

Bevezetés

About & People

A Chicago University of Social Service Administration (SSA) több mint 100 éve határozza meg a szociális munka és a szociális jólét területét. Napjainkban az SSA egyike a világ három legjobb szociális végzős iskolájának. Feltűnően sokszínű tanulóink energiával, empátiával, intelligenciával és élénk szolgálati vágydal érkeznek. Biztosítjuk számukra a szilárd elméleti alapot, a klinikai és politikai nézőpontot, valamint a gyakorlati tapasztalatokat, hogy érdemi hatást gyakoroljanak társadalmunk legsebezhetőbb embereinek életére.

110568_pexels-photo-1595391.jpeg

10 ok arra, hogy részt vegyen az SSA-ban

Diákjainknak sok oka van annak, hogy miért választották az SSA-t; itt van az első tízünk:

1. Legjobbak.

Az SSA a világ legjobb szociális és szociális jóléti iskolái közé tartozik, és társaink mindig is a legjobbak közé tartoztak.

2. Mi vagyunk a szociális munka és a jövő története.

Amikor elolvassa az SSA történetét, elolvassa a szociális munka történetét. Iskolánk alapítói a fegyelem alapítói voltak, és a mai napon tanuló professzorok interdiszciplináris kutatásain keresztül továbbra is az elméletet és a gyakorlatot formálják. A területre vonatkozó szabványszövegek közül sokan az SSA professzorai írtak.

Az SSA vezető szerepet tölt be az erőszak megelőzésének területén, és a társadalom munkájának minden iskolájában a legnagyobb gyermekjóléti szakértők csoportja van. Számos karunk vizsgálja és teszteli a megoldásokat az otthoni látogatás, a gyermekbántalmazás, a fiatalok felhatalmazása és fejlesztése, az iskolai reform, a közösségi erőszak megelőzése és az érdekképviselet területén.

3. Rugalmas tantervünk.

Nem kell összefonódást bejelentenie az alkalmazás időpontjában - az első év téli negyedévében klinikai gyakorlatot vagy társadalmi adminisztrációs koncentrációt választ. Akárhogy is, a tantervünk biztosítja, hogy minden SSA-tanuló megkapja a szilárd alapot mindkét területen, miközben választja az SSA-t és az egyetemet.

4. Ösztöndíjak.

Mesterünk több mint 95 százaléka érdem- és szükségalapú támogatást kap. Az SSA minden évben teljes és részleges tandíjat nyújt. A tavalyi évben az ösztöndíjak / ajándékok 99 százaléka megújult a második év diákjai számára. Az SSA minden erőfeszítést megtesz, hogy segítsen a diákoknak a kivételes ösztöndíjas segítségnyújtás, valamint a pénzügyi támogatás egyéb formáinak megkönnyítésében.

5. Koncentrációk a klinikai gyakorlatban és a szociális adminisztrációban.

A különbség az SSA és a közpolitikai iskola között? Egy szóval, mélység. Először az egyénre (mikro) összpontosítunk, megvizsgáljuk a felső szintű rendszereket (makró) és mindent (mezzo) között. Minden diák, a koncentrációtól függetlenül, alapos megalapozottságot kap az adminisztrációban és a klinikai gyakorlatban. Mantránk "hogyan működik az elméletben és a gyakorlatban?"

6. Terepmunka Chicagóban, a városrészben.

Az SSA több mint 600 ügynökséggel rendelkezik - és a Chicago legbefolyásosabb tagjaival. A helyszínek csaknem minden Chicago környékén és számos külvárosában találhatók. A világ egyik legnagyobb városában élve és tanulva új tereket hozhat létre két terepi elhelyezésen - gyakorlati, valódi szakmai gyakorlaton, amely a társadalmi változások karrierjére áll. A szakemberek mentorálják őket, akik a szociális munka identitásának kialakításában és a sikeres karrier előkészítésében segítenek.

7. Édes otthon UChicago: interdiszciplináris megközelítés.

Tudod majd elérni mindazt, amit az egyetem kínál, beleértve az SSA professzorait, akik több mint tucat különböző tudományágat képviselnek. Karunk a legnagyobb számú női és kisebbségi oktatót is képviseli az UChicago-ban, sokféle hangot biztosítva. Az AM fokozat átfogó és interdiszciplináris jellege, amely egy MSW-nek felel meg, nagyobb rugalmasságot és választást fog adni a jövőbeli karrierje során.

8. A kutatás. Közzététel.

Lehetőségek állnak rendelkezésre a nemzet vezető kutatóival a legmodernebb kutatási projektekkel való együttműködéshez. Az SSA egyike azon kevés szociális munkás iskoláknak is, amelyeknek hallgatói folyóirata van a mesterképzésben. Közzététel az Advocates Forum-ban.

9. A karriered.

Az SSA Karrier Hivatala szakosodott az SSA hallgatók karrierjével kapcsolatos érdekek kiszolgálására, hozzáférést biztosítva egy lenyűgöző és elkötelezett alumni hálózathoz, állásajánlatokhoz, személyes tanácsadáshoz és hálózati eseményekhez, ahol találkozik a szakma vezetőivel. Az SSA is otthont ad a Washington Weeknek a tavaszi szünetben, lehetőséget biztosítva a diákoknak arra, hogy találkozzanak a DC-ben dolgozó alumíniumokkal, és meglátogassák a különböző ügynökségeket, hogy felfedezzék az érdekképviselet, a kutatás, a szakpolitikai elemzés stb.

10. Küldetésünk.

A missziónkat éljük, egy igazságosabb és humánusabb társadalom felé törekszünk a kutatás, a tanítás és a közösség szolgálatával.

110569_pexels-photo-1438072.jpeg

Küldetés és megközelítés

Az iskola küldetése

A Chicagói Egyetem Szociális Szolgálati Igazgatási Iskolája elkötelezett amellett, hogy kutatás, oktatás és a közösség szolgálata révén az igazságosabb és humánusabb társadalom érdekében dolgozzon. A szociális munka egyik legrégebbi és legelismertebb diplomás iskolájaként az SSA felkészíti a szakembereket a társadalom legnehezebb problémáinak kezelésére azáltal, hogy új ismereteket fejleszt, elősegíti a társadalmi egyenlőtlenségek okainak és emberi költségeinek mélyebb megértését, valamint hidakat épít a szigorú kutatás és azt a gyakorlatot, hogy segítsük az egyéneket, családokat és közösségeket jobb életminőség elérésében.

Az SSA mesterképzési programjának alapelvei

Az SSA tanterv elősegíti a társadalmi igazságosságot a pluralizmus, a szigorú vizsgálat, az interdiszciplináris ösztöndíj, az integratív gyakorlat, a kritikus gondolkodás és a tájékozott cselekvés iránti elkötelezettsége révén. Ezek a tantervi kötelezettségek felkészítik a tanulókat arra, hogy megértsék az egyenlőtlenséget és igazságtalanságot fenntartó és reprodukáló összetett kontextusokat és erőstruktúrákat, és lépéseket tegyenek az egyéni, társadalmi és strukturális változások előmozdítására.

1) Szociális igazságosság

Az SSA támogatja a tanulókat az egyenlőtlenséget és igazságtalanságot erősítő társadalmi, történelmi, politikai, gazdasági és szervezeti tényezők elemzésében. A diákok és a karok figyelembe veszik saját és mások pozicionáltságát ezen struktúrákon, és elismerik, hogy az identitások és a kapcsolatok miként metszhetnek az összetételhez, vagy enyhíthetik a kiváltságokat és az elnyomást. Dolgozunk annak érdekében, hogy növeljük a hozzáférést, a lehetőséget és az ügynökséget az elnyomás rendszereinek lebontása és a különböző egyének, családok és közösségek együttérzésével és emberiséggel való alapvető szükségleteinek kielégítése érdekében.

2) Szellemi pluralizmus

A szellemi pluralizmus az SSA oktatásának középpontjában áll. A tanterv tükrözi a tudósok szellemi sokféleségét, akik egy sor tudományos tudományágból és szakmából származnak, és számos politikai perspektívát képviselnek. Ez a pluralizmus lehetővé teszi, hogy diákjaink és oktatóink értékelhessék a tudás többféle módját, kritizálják a tudásnak és a kutatásnak számítanak, és hogy jobban befogadják azokat a perspektívákat, amelyek hagyományosan nem a szociális munka tantervei voltak. Szellemi pluralizmusunk a társadalmi igazságosság koncepciójának folyamatos kihallgatását is ösztönzi, amely központi szerepet játszik a szociális munka küldetésében. Szintén biztosítja az eszközöket és a rugalmasságot, hogy hatékonyan vegyen részt az egyének, közösségek és szociális intézmények széles körével.

3) Elkötelezett ösztöndíj és tanítás

Az SSA karai elkötelezettek a társadalmi igazságosság és a társadalmi egyenlőség előmozdításával az elkötelezett ösztöndíj és oktatás révén. Az SSA ösztöndíja a szakemberekkel, a politikai döntéshozókkal és a közösségekkel való interaktív együttműködésből származik. Az SSA oktatói aktívan integrálják kutatómunkájukat a tantervbe és a tanításba. A diákok képzettek ahhoz, hogy azonosítsák és elemezzék az emberi szenvedés és a társadalmi igazságtalanság javításának okait, következményeit és megközelítéseit.

4) Integratív gyakorlat

Tantervünk arra a feltételezésre épül, hogy minden szociális munkásnak meg kell értenie és cselekednie kell a változások mozgósítása érdekében, valamint az egyéneken, családokon, közösségeken, szervezeteken, közintézményeken, valamint a politikai és gazdasági rendszereken belül. A terepi és tantermi tapasztalatok felhasználásával és integrálásával a hallgatók készségeket fejlesztenek a több szinten történő gyakorláshoz. Ezenkívül a diákokat olyan integrációs keretrendszerek használatára képezik ki, amelyek túlmutatnak a mikro-makro dichotómián.

5) Kritikus gondolkodás

A hallgatók megtanulják hatékonyan megkérdőjelezni, felmérni, értékelni és reagálni azokra a feltételezésekre, állításokra és értékekre, beleértve a társadalomtudományi és a szociális munka kutatásait is. A hallgatók megtanulják mérlegelni a perspektívák széles skáláját, alaposan felmérni feltételezéseiket, érvényességüket és következményeiket, és képzett és átlátó értékelőkké válnak saját gondolkodásukban. Ez a folyamat magában foglalja annak elmélkedését, hogy saját hovatartozása és identitása hogyan vezethet vakfoltokhoz és elfogultságokhoz. A hallgatók megtanulják integrálni a kritikus érzékenységet a gyakorlatba annak érdekében, hogy érdemben hozzájáruljanak a szakmához, az ügyfélkörhöz, valamint a társadalmi problémák elemzéséhez és megoldásához.

6) A teória elmélete

A hallgatók felkészülnek a vezetői pozíciókra és arra, hogy a változás irányítói legyenek, miközben dinamikus szociálpolitikai és fiskális kontextusban dolgoznak több száz ellenőrzött gyakorlati helyszínen Chicagóban és környékén. Chicago gazdag történelemmel rendelkezik a társadalmi reformokról, a szociális szolgáltatások innovációjáról és a közösségszervezésről, amely kontextust és folytonosságot ad a hallgatók terepi tapasztalatainak. A terepi modell lehetőséget nyújt a hallgatók számára, hogy párhuzamosan vegyenek részt a tanfolyamon és a terepmunkában, és kihívást jelentenek a hallgatók számára, hogy felmérjék, megértsék és kielégítsék azokat a rendkívüli igényeket, amelyek az embereket nonprofit, állami és magán ügynökségekkel érintik.

Egyidejűleg a hallgatók tanulnak az általuk kiszolgált egyének és közösségek hatalmas erejéből, rugalmasságából és tudásából. A diákokat arra ösztönzik, hogy azonosítsák azokat a gyakorlati kérdéseket, amelyek elemzéshez, kutatáshoz és új megközelítésekhez vezetnek a társadalmi kirekesztés javítására a közösség által elkötelezett terepmunka révén.

Bár igyekszünk olyan körülményeket teremteni, amelyek nagymértékben megakadályozzák a szociális munkás szakma szükségességét, rájöttünk, hogy a szociális szolgáltatási programok és szervezetek létfontosságú biztonsági háló funkciókat szolgálnak, és segíthetnek a társadalmi átalakulásban a méltányosság és a társadalmi igazságosság felé. Az SSA-kar tudomásul veszi, hogy az egyének, a családok és a közösségek ritkán segítenek középszerű beavatkozásoknak és programoknak. Hasonlóképpen a társadalmat ritkán szolgálják a rosszul végzett kutatás vagy a rosszul kialakított szociális politika. Ezért az SSA a kiválóságra törekszik a gyakorlatban, a tanításban és az ösztöndíjban.

110567_pexels-photo-1096773.jpeg

Karrier a szociális munkában

Köszönhetően az SSA egyedülállóan integrált tantervének és a tanulóközpontú Karrier Irodájának, a diplomások gyorsan haladnak a vezetői pozíciókhoz a klinikai gyakorlatban, az állami és magán szociális jóléti intézményekben, a közösségi fejlesztési szervezetekben, a politikai kutatóintézetekben, a jótékonysági alapítványokban és az egyetemeken.

Emberek

A szociális munka vonzza az idealistákat: az emberek, akiknek az emberi szenvedés és igazságtalanság akut tudatossága van, és az emberek erős elkötelezettséggel küzdenek a szenvedés és az igazságtalanság csökkentésében. Az SSA-nál elkeseredett, ambiciózus és intelligens osztálytársai vesznek körül, és néhány, a területen elhelyezkedő legfelsőbb elmék mentorálnak. Ez a közösséged.

Globális kutatás

Az SSA számos lehetőséget kínál a diákok számára a szociális jóléti politikáról és a nemzetközi gyakorlatról: a menekültek, az örökbefogadás és a bevándorlás globális irányultságú tanfolyamai révén; tapasztalati tanulási lehetőségek olyan helyeken, mint India és Kína; és az új Globális Társadalmi Fejlesztési Gyakorlat tanúsítvány program.

Közösségi és terepi hatás

Az SSA több mint 600 ügynökséggel rendelkezik a Chicago területén. A helyszínek csaknem minden Chicago környékén és számos külvárosában találhatók. A világ egyik legnagyobb városában élve és tanulva új tereket hozhat létre két terepi elhelyezésen - gyakorlati, valódi szakmai gyakorlaton, amely a társadalmi változások karrierjére áll.

110571_adult-beautiful-beauty-953430.jpg

Történelem

Az 1908-as korai kezdetétől kezdve a Szociális Szolgáltató Iskola (SSA) soha nem volt egyszerű hely a szociális munka megismerésére; segített létrehozni és meghatározni a szociális munka és a szociális jólét területét.

Az SSA-nak történelmi szerepe van az Egyesült Államokban a szociális munka egyik első iskolájaként, amelynek alapító úttörői kitörölhetetlen elkötelezettséget hagytak a szakma iránt a társadalmi igazságosság követése és az emberi szenvedések szigorú és bizonyítékokon alapuló enyhítése érdekében. 1924-ben Edith Abbott nemcsak az SSA első dékánja lett, hanem az Egyesült Államok bármely felsőoktatási iskolájának első női dékánja - ez utat nyitott sok szociális munka úttörőjének és az akadémiai nőknek.

Míg a szociális munkák korai iskolái a gyakorlati képzésre összpontosítottak, az SSA vezetői ragaszkodtak ahhoz, hogy szilárd alapot biztosítsanak a társadalomtudományi és a társadalmi kutatásban is. Az első évtizedben a Chicagói Állampolgári és Filantróp Iskola és a diákok olyan kérdéseket vizsgáltak meg, mint a fiatalkori bűnözés, a tanítás, a szakképzés és a lakhatás Chicagóban. Az iskola és a Chicagói Egyetem 1920-as döntése megnyitotta a diákokat, hogy kapcsolatba lépjenek a társadalomtudományokkal.

Azóta eltelt évtizedekben folytatódtak a társadalmi kutatások és a társadalomtudományok betekintéseinek hangsúlyozása az emberi problémák megoldására. Ennek érdekében az 1927-ben alapított Szociális Szolgálat felülvizsgálata volt a cél, hogy megnyitja „a szociális munka különböző szempontjaival kapcsolatos problémák tudományos vitáit”. Az SSA-hoz hasonlóan a Szociális Szolgálat felülvizsgálata nemcsak a szociális jóléti területet tükrözi, hanem segítette annak kialakítását. Továbbra is az elsődleges naplója marad.

Az SSA korai kutatása külön közrenddel rendelkezett. Az anyák és gyermekek helyzetének vizsgálata például az 1930-as években alapozta meg a nemzet társadalombiztosítási rendszerének gyermekekkel kapcsolatos rendelkezéseit. Az 1940-es évektől kezdve az SSA energiái maguk a szociális munkás szakma kérdéseire fordultak. Az ilyen karok, mint Charlotte Towle és Helen Harris Perlman az ego pszichológia betekintést alkalmazták az ügyekben, és kidolgozták az általános ügyek tantervét, amely a szociális munka oktatásának modelljévé vált. A közelmúltbeli közreműködéshez hozzájárultak Laura Epstein és William Reid munkája a feladatközpontú megközelítés tervezésében és tesztelésében. A „feladat-központú kezelés” volt a kezelés első elméleti és kutatási alapú szociális munkamodellje, és ez a megközelítés a bizonyítékokon alapuló gyakorlat egyik alapja. Az iskola tehát egyedülálló helyzetben van ahhoz, hogy úttörő szerepet töltsön be mind a szakpolitikai kutatásban, mind a szociális munka gyakorlatának innovatív módszereinek fejlesztésében.

Az SSA ma továbbra is meghatározza a társadalmi és viselkedési tudományok, a kutatás és a politika és a gyakorlat valós világa közötti kapcsolatot. A kar a szociális munka, a pszichológia, a szociológia, a politikai tudomány, a közrend, a közegészségügy, a közgazdaságtan, a földrajz és az antropológia területeiből származik. Az iskola kutatása tükrözi ezt a sokszínűséget. Karunk együttműködik az egyetemen és az egyetemeken, hogy kézzelfogható megoldásokat alakítson ki a valós problémákra.

Az SSA karát tiszteletben tartották, mint a Fehér Ház Fellows, Fulbright Fellows és Kellogg Fellows. Erős kapcsolataik vannak mind az állami és a magánjóléti szervek, mind a helyi, állami és nemzeti kormányok között. Ezek közé tartozik például a költségvetés elnökségének korábbi osztályvezetője, az Egészségügyi, Oktatási és Jóléti Minisztérium korábbi titkára, valamint a Chicagói Állami Iskolák egykori ideiglenes oktatási vezetője. A kar tagjai hozzájárultak szakértelmükhöz a nemzeti és állami szakbizottságok hosszú listáihoz olyan témákban, mint a fiatalkorúakra vonatkozó igazságszolgáltatás, a mentális egészség, az öregedés és a gyermekjólét.

Az SSA oktatók és alumíniumok nemzeti szinten és nemzetközileg is elismertek, mint a legbefolyásosabb és tehetséges vezetők, akik a korunk jelentős társadalmi problémáit kezelik.

Rangsorok

Az SSA a szociális munka és a szociális jólét egyik legmagasabb rangú iskolája a világon, és társaink mindig is az egyik legjobbnak tartottak bennünket.

Helyszínek

  • Chicago

    Crown Family School of Social Work, Policy, and Practice, 969 E. 60th St., IL 60637, Chicago

Programok

    Az intézmény a következőket is kínálja:

    Kérdések