Keystone logo
Stevens Institute of Technology - Graduate Studies

Stevens Institute of Technology - Graduate Studies

Stevens Institute of Technology - Graduate Studies

Bevezetés

Szenvedélyes a (Im) lehetséges

A Stevens Műszaki Intézetben a lehetetlenné válik. Egy ötlet szikráját vesszük, és valóságossá tesszük.

Diákjaink interdiszciplináris csapatokban dolgoznak együtt új termékek, megoldások és szolgáltatások létrehozására. Karunk úttörő kutatást készít, amely lehetővé teszi a jobb tervezés és a politika kialakítását; javítja az egészségügyi ellátást és a kezelést; felépíti a kritikus kérdések megértését; megosztja a hasznos betekintést; és biztonságosabbá, biztonságosabbá és kényelmesebbé teszi az életet. Az iparág partnerei együttműködnek velünk, hogy átalakítsuk az üzletet, hozzuk létre a jövőt és kezeljük a nagy kihívásokat.

Egy zöld dombtetős egyetemen, csak a megfelelő méretű és a folyó mentén, New York City-től tanítjuk a vezetők és gondolkodók következő generációit - az álmodókat és a cselekvőket -, hogy a fejükben vizsgálják meg a szívüket. Megtanítjuk őket az innovációra, előrejelzésre, együttműködésre. Felkészítjük őket a karrierre és a továbbképzésre, felkészítjük őket arra, hogy megérkezzenek, és boldoguljanak a valós világban. És látványosan fejlődnek.

A Stevens különbség

Stevens oktatás egyedülálló. Kihívjuk és felkészítjük a tanulókat olyan módon, ahogyan soha nem tudtak. Megtanítjuk, hogy az együttműködés révén a legnagyobb nyereséget realizáljuk. Mire a diplomások átmentek az ajtón, tapasztalták a csapatmunka, a projektmenedzsment, a nyüzsgés és a remény. És felkészültek arra, hogy elérjék azokat a határidőket, amelyeket mindig elképzeltek.

A látás a sikerhez

A Stevens elnök, Nariman Farvardin 2011 júliusa óta szolgálta az egyetemet. A kabinetjével, a Stevens kuratóriumával és egy tanácsadó vezetői tanácsával együttműködve, egy részletes tízéves stratégiai terv alapján, a vezetősége tükrözi Stevens együttműködési, hatás- és a technológia kihasználtsága a társadalom legsürgetőbb kihívásainak megoldására.

Az oktatás, mint bármely más

Stevens egyedülálló technológiai oktatási keveréke és tanulási lehetőségei felkészítik a diákjainkat a valós világ és a toborzók figyelmébe. A vállalkozói tanfolyamokat elsőéves hallgatóknak ajánljuk; az interdiszciplináris nagy cégek széles választéka; és páratlan hozzáférést biztosít a magas rangú szakmai gyakorlatokhoz és a kooperatív oktatáshoz. A legtöbb Stevens nyugdíjas is részt vesz az éves csapatkereskedelmi projektekben.

Percek Manhattanből

Stevens ideális helyen található, egy top-3 fővárosban (Hoboken), és közvetlenül a Hudson-folyó mentén fekszik New York City - a világ pénzügyi és kulturális központja, valamint a technológiai innováció növekvő központja. Egy 55 hektáros dombtetős campus, mindössze percre a várostól vonattal, busszal vagy komppal? Most ez a lehetőség.

A különbséget kiváltó kutatás

Árvizek. Hurrikánok. Alzheimer kór. Mellrák. Hackerek. A Stevens kutatói a kemény kérdéseket kezelik, próbálják ki az új megközelítéseket, a további lépéseket és fejlesztik azokat a valós alkalmazásokat, amelyek döntő különbséget tesznek - az élet megmentése, a magánélet védelme, az emberek jobb döntéseinek elősegítése és biztonságosabb, egészségesebb, biztonságosabb világ.

Alapító kutatási pillérek

Stevens kiemelkedő kutatást végez a kritikus tudományok széles körében. Az egyetem úgy döntött, hogy hat konkrét alaptevékenységre összpontosít, amelyekben Stevens jelenleg vezető szakértelemmel rendelkezik.

Az ilyen stratégiai területeken végzett munka kritikus lesz a nemzeti és globális tervezés, az irányítás, az infrastruktúra és a technológiafejlesztés szempontjából, valamint a regionális, nemzeti és nemzetközi biztonság, biztonság és jólét. Ezért Stevens különböző tudományos munkatársakkal, iparággal és kormányzattal fog részt venni a dinamikus partnerségekben ezekben a konkrét területeken. Ezen interdiszciplináris kutatási együttműködés és külső partnerségek révén az egyetem továbbra is maximalizálja társadalmi hatásait ezeken a területeken.

Mesterséges intelligencia, gépi tanulás és kiberbiztonság

Stevens kutatásokat végez a mesterséges intelligencia, a gépi tanulás és a kiberbiztonság területén, többek között a jelszavak, az eszköz- és hálózatbiztonság, az egészségügy, a pénzügyi adatok és a belbiztonság területén.

Orvosbiológiai mérnökök, egészségügy és élettudományok

Az interdiszciplináris Egészségügyi Innovációs Központ (CHI) révén Stevens a legfontosabb kutatási területeken dolgozik a betegek jövőbeli előnyei felé világszerte.

Összetett rendszerek és hálózatok

A Center for Complex Systems & Enterprises (CCSE) által működtetett Stevens rendszerkutatás olyan kritikus területekre terjed ki, mint a vészhelyzetekre való felkészülés és a logisztika, a szállítás tervezése és az egészségügyi politika.

Adat- és információs rendszerek

A Stevens adat tudósai felfedezik és feltárják az eszközök és az analitika által készített nagy adatok robbanását, új ismereteket és döntési technológiákat fejlesztve.

Pénzügyi rendszerek és technológiák

A Hanlon Pénzügyi Rendszerek Központja, a legmodernebb pénzügyi kutatási és oktatási létesítmény, a Stevens kutatás a finanszírozás valamennyi aspektusát érinti, beleértve a szabályozást, a fertőzést és a befektetési stratégiát.

Rugalmasság és fenntarthatóság

Stevens nemzetközi vezető szerepet tölt be a part menti és városi rugalmassági kutatásokban, vezetési tanulmányokban és a part menti közösségek éghajlatváltozás hatásaitól való védelme érdekében folytatott vitában. Jelentős fenntarthatósági és energetikai kutatást is végzünk.

Vezetés

A Stevens Institute of Technology egy magánoktatási kutatóintézet. A Stevens Institute of Technology-t a New Jersey-i törvényhozás 1870-ben hozta létre, és adómentes szervezetként működik a belső bevételi törvény 501. cikke c) pontjának 3. alpontja szerint. Magánintézményként Stevenset az Egyetem szabályzata alapján működő Kuratóriuma és elnökének irányítja.

Kormányzás

A Stevens Technológiai Intézet, mint magán egyetem, megbízottai az Alapszabály és az Alapszabály, valamint az intézmény által időről időre elfogadott politikák és eljárások szerint működnek. A Kuratórium rendszeresen ülésezik, és az egyes bizottságok alapszabályaiban és alapszabályaiban meghatározott igazgatósági bizottsági struktúrát tart fenn. A Politikai Könyvtár számos intézmény által elfogadott politika tárháza, amelyet rendszeresen frissítenek.

Stevens Leadership

A Stevens Institute of Technology elnöke, akit a kuratórium nevez ki, felelős az egyetemi ügyek felügyeletéért és az egyetem stratégiai céljai felé tett előrehaladás felügyeletéért. Az elnök szorosan együttműködik a préposttal, aki felügyeli az összes tudományos programot, és az elnök távollétében átveszi az elnök feladatait, valamint az egyetemen belüli főbb adminisztratív részlegeket vezető alelnökökkel.

Az osztályterem túl

A Stevens-tanulói tapasztalat sokkal többet vesz igénybe, mint az osztálytermi idő és a laboratóriumi kutatás. Az egyetem csapat- és intramurális atlétikát kínál; több mint 100 diákklub; rendszeres színpadi, zenei és egyéb művészeti programok; és rengeteg más lehetőség a személyes fejlődésre, közösségteremtésre és új barátságokra.

Játékuk emelése

Stevens diák-sportolók egydimenziós sztereotípiákkal küzdenek, és a versenyen élnek. Az intelligenciák, a karakterek és a szemcsék kombinálásával a legmagasabb szinteken versenyeznek 26 különböző sportágban, az NCAA egyéni és csapatbajnokságai.

Egy íj

Drámai színház, amely az emberi állapottal beszél. Broadway-stílus azt mutatja, hogy felemeljük a szellemünket. Zenei együttesek, amelyek szívünket énekelik. Stevensben hiszünk abban, hogy a kreatív problémák megoldására való képesség a művészetek iránti szenvedélyhez kapcsolódik. És a sok tehetséges nő és férfi Stevens, akik félelmetesen feltárják a művészi lehetőségeket, megtestesítik ezt a kreatív energiát.

Ügynökök módosítása

Jövedelemegyenlőség. A környezeti fenntarthatóság. Oktatási reform. Stevens diákjai nem elégszik meg azzal, hogy a pálya szélén ülnek. Az állampolgári és vezetői szerepeket felvállalva a változást előidézők arra törekednek, hogy változást hozzanak a szélesebb közösségben, amelyben élnek.

Statisztika

Iskolai statisztika

  • Összes végzett hallgató (2021 ősz): 4223
  • Nemzetközi: 58%
  • Belföldi: 42%
  • Kar (AY 2021–22): 335

    Ranglista

    Helyszínek

    • Castle Point Terrace,1, 07030, Hoboken

    Kérdések