Keystone logo

Ostelea Morocco

A logo

Bevezetés

Ról ről

Egy nemzetközi egyetemi központ vagyunk, amely a vendéglátás és a turizmus szakterületeire szakosodott vezetők, rendezők és technikusok körében a jó szolgálat és a multikulturális látás szenvedélyével foglalkozik. Tevékenységünk az, hogy hozzájáruljon az ipar fenntartható társadalmi, gazdasági és kulturális fejlődéséhez. képzési vezetők, szakemberek és technikusok számára. Elkötelezettek vagyunk az innováció iránt, és elősegítjük az Ostelea és az ágazatbeli vállalatok közötti kötvények fejlődését annak érdekében, hogy új megoldásokat hozzanak piacra.

Tevékenységünk középpontjában a résztvevők tartoznak, és lehetővé teszik számukra az alkalmazandó és gyakorlati ismeretek elsajátítását. Campusaink Rabatban, Marokkó közigazgatási fővárosában és Casablancában, az ország legnagyobb városában találhatók.

Az Ostelea lehetőséget nyújt arra, hogy tanulmányozza az országot, amely a világ legversenyképesebb turisztikai szektorával büszkélkedhet. A kulturális erőforrásokkal és infrastruktúrákkal teli ország, amely nagymértékben alkalmazkodik a digitális fogyasztási szokásokhoz.

Ranglisták: Nemzetközi Turizmus Menedzsment Mester. Az Ostelea és az EAE által tanított, a világ 100 legjobb mestere közül. Eduniversal rangsor 2015

Módszertan

Hogyan tanulnak a diákok az Osteleában?

Célunk, hogy lehetővé tegyük a hallgatók számára, hogy megszerezzék a szakma gyakorlásához szükséges tapasztalatokat és alapvető kompetenciákat, és mint ilyenek lehetővé teszik számukra, hogy megoldást találjanak a társadalom igényeire a vendéglátás és a turizmus területén.

Az Osteleában az oktatás egy folyamatos és dinamikus folyamat, amely az osztályteremből a társadalomba terjed, és olyan kompetenciákkal ruházza fel a hallgatókat, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy jobban megismerjék környezetüket és elérjék a kitűzött célokat.

  1. A megszerzett kompetenciák értékelése. A kompetenciák felmérése lehetővé teszi a hallgatók fejlődésének folyamatos nyomon követését, lehetővé téve számukra, hogy megállapítsák a jelenlegi helyzetüket és a fejlettségi szintet a megállapított oktatási teljesítménymutatókra való hivatkozással.

  1. Esettanulmány-módszer. Az ügyek elemzése lehetővé teszi a diákok számára, hogy foglalkozzanak valódi esettanulmányokkal és kritikai gondolkodási készségeket szerezzenek, valamint azokat a tapasztalatokat, amelyek lehetővé teszik számukra a különböző forgatókönyvek előrejelzését és a környezeti változások előrejelzését.

  1. Probléma alapú tanulás. Egy adott probléma bemutatása lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy megoldásokat találjanak analitikus és diagnosztikai kapacitásuk, kritikai megítélésük és innovációjuk fejlesztésében. Ahogy a diákok komplexitásukban mélyebb megértést tapasztalnak a probléma felett, betekintést nyerhetnek olyan helyzetekbe, amelyekkel szembesülnek szakmai életük során.

  1. Projektfejlesztés. A tanfolyam során kifejlesztett projektek fokozzák interdiszciplináris készségeiket és csapatmunkáikat.

  1. Emberek és értékek. Ahogy a tudás az emberekből származik és egymás között mozog, olyan értékek, mint a felelősség, az elkötelezettség, a bizalom és az integritás képezik az oktatási modellünket.

ERŐFORRÁSOK

Az Osteria által a hallgatóknak biztosított erőforrások lehetővé teszik számukra, hogy az adatokat az információk és a tudás érdekében hatékonyabb döntéshozatallá alakítsák. A legfontosabb erőforrások a következők:

  • Előadók és szakértők témavezetői.

  • Esettanulmányok az üzleti sikertörténetekről.

  • Makrogazdasági elemzések.

KONFERENCIÁK SERIES

A tanulmányi program keretében konferenciák sorozatát szervezik vezetõkkel, üzletemberekkel és vezetõkkel. A konferenciák lehetővé teszik a résztvevők számára, hogy mélyebb betekintést nyerjenek az aktuális érdekes kérdésekbe. A céges látogatások és a különböző campusokkal foglalkozó szakemberekkel folytatott megbeszélések is szerveződnek.

A cél az, hogy lehetővé tegyük a résztvevők számára, hogy először betekintést nyerhessenek a valós élethelyzetekbe és sikertörténetekbe egy üzleti környezetben, hogy jobban megismerjék a szakmai környezetet, és részt vehessenek a programban a résztvevők, a tanárok és az ágazati szakemberek között .

VIRTUÁLIS CAMPUS

Az Ostelea Virtuális Campus a technológiai platform, amelyen a diákok napi munkájának része történik. Úgy tervezték, hogy a hallgatók hozzáférjenek az akadémiai erőforrásokhoz és az összes aktuális tanfolyamhoz, osztályokhoz, értékelésekhez, tudományos anyagokhoz és digitális könyvtárhoz, valamint lehetővé téve számukra, hogy meghívásokat kapjanak az intézmény által szervezett tevékenységekre, eseményekre és konferenciákra.

Az Ostelea Online Campus BlackBoard technológiával készült, amely lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy bárhonnan hozzáférjenek az összes funkciójához okostelefonok, táblagépek és egyéb eszközök használatával. A BlackBoard jelenleg a nemzetközileg elismert egyetemek, például a Princeton, a Stanford és a Duke által használt platform.

Nemzetközi Egyetemi Hálózat

Az Ostelea partnerségi megállapodásokat kötött a világ mintegy száz egyetemével és üzleti iskolájával, köztük 29 olyan turizmust üzemeltet

Helyszínek

  • Rabat

Kérdések