Keystone logo
Hawaii Tokai International College

Hawaii Tokai International College

Hawaii Tokai International College

Bevezetés

1992-ben alakult amerikai kétéves bölcsészettudományi kollégiumként, a Hawaii Tokai International College (HTIC) Kapolei városában található. A HTIC, amelyet a Nyugat-Európai Iskolák és Főiskolák Egyesületének (WASC) Közösségi és Jubileumi Főiskoláinak akkreditációs bizottsága akkreditál, Japán Tokai Egyetemi Oktatási Rendszerének egyetlen amerikai campus. A HTIC tükrözi a TES alapítója, Dr. Shigeyoshi Matsumae és Dr. Richard Kosaki egyetemi oktatói filozófiáját, a Hawaii Chancellor Emeritus Egyetemet, egykori professzort és az UH Közösségi Főiskolai Rendszer alapítóját. Mindkét férfi erős meggyőződéssel élt az aktív oktatásban, amelyen keresztül a diákok nem csak tudást szereznek, hanem kritikus gondolkodást, kommunikációs készségeket és intellektuális kíváncsiságot is fejlesztenek az egész életen át tartó tanulók számára.

Tudósként Dr. Matsumae úgy vélte, hogy az erős bölcsészettudományi oktatás hozzájárulhat az egyre technikailag fejlettebb világhoz szükséges erkölcsi és társadalmi tudatossághoz. A második világháborúban szerzett tapasztalatai azt hitték, hogy a nemzetközileg orientált oktatás a legjobb út a tartós világbékéhez. Mint ilyen, a Tokai Egyetemi Oktatási Rendszer (TES) egy kiterjedt oktatási és kutatóintézeti hálózat Japánban, ahol Dániában és Ausztriában is található létesítmények. Hawaii egyedülálló földrajzi helyzete és gazdag multikulturális miliője tökéletes helyet biztosít a TES amerikai campusának.

Így a HTIC példázza és tükrözi Dr. Matsumae hiteit. Bár a japán tulajdonban van, a HTIC akkreditált amerikai liberális művészeti főiskola. A HTIC megalapításakor Dr. Kosaki a világ békéjének Tokai küldetését vette fel, és a kollégium céljaként olyan nemzetközi hallgatói testet állított fel, amely tanulási közösségben tanul és együtt élne.


Közösségi részvétel

A HTIC minden hallgatója arra ösztönzi a helyi közösségben való részvételt, és az évek során önként jelentkezett a közösségi központokban, iskolákban, nappali létesítményekben, a mezőgazdasági termelők piacán, a strand tisztításában és olyan eseményeken, mint a Hawaii Nemzetközi Filmfesztivál, a Nagy Aloha Run és a Honolulu Marathon. Lehetőség van az első kézből történő megfigyelésre és az üzleti közösségben és a helyi önkormányzatokban való részvételre is.

A kollégium a HTIC oktatási programjain túlmenően részt vesz a közösség életében, megosztva a létesítményeket olyan csoportokkal, amelyek workshopokat, szemináriumokat, konferenciákat és képzést kívánnak tartani.

Ahogy a Hawaii mélyebben mozog a XXI. Századba, az olyan intézmények, mint a HTIC, kulcsfontosságú szerepet fognak játszani azon nemzetközi hidak megteremtése érdekében, amelyek mindazok számára szükségesek, akik a "globális faluból" szólnak és kulturálisan tudatossá válnak. Ahogy a HTIC is fiatal, energikus és elkötelezett A hallgatókat ezeknek a hidaknak az életük javítása érdekében a HTIC arra törekszik, hogy a tudósok, a kutatók, a kormány és az üzleti vezetők eszmét cseréljenek különböző témákban és témákban. Ennek során a HTIC reméli, hogy továbbra is aktív szerepet tölt be a West Oahu közösségben, sok pozitív módon járul hozzá dinamizmusához és növekedéséhez - ahogy a multikulturális Hawaii a HTIC nemzetközi diákjainak és látogatóinak is lehetőséget adott arra, hogy megtapasztalják a meleg szellemet az Aloától.


Intézményi tanulási eredmények

A HTIC Intézményi Tanulási Eredményei arra a feladatra gyökereznek, hogy ápolják a diákokat, hogy produktív globális állampolgárokká váljanak. Ezek a tanulási eredmények szerves részét képezik az egyetem kurzusainak, programjainak, szolgáltatásainak és tevékenységeinek. A HTIC-ben kínált összes tanfolyam adott esetben magában foglalja ezeket a tanulási eredményeket.

(Ezenkívül a kiválasztott osztályokat minden kifejezés "intenzív" osztályként jelöli, és hangsúlyozza ezt a három konkrét eredményt: írás, szóbeli kommunikáció és / vagy kooperatív tanulás.)


Hatékony kommunikációs készségek

A hallgatók analitikusan olvassák el, észrevehetően hallgatják, és egyértelműen, hatékonyan és kreatívan kommunikálnak írott és szóbeli formákban a közönségnek, a helyzetnek és a kontextusnak megfelelő módon.

A hallgatók által elérni kívánt intézményi tanulási eredményeket magában foglaló készségek, ismeretek és értékek területei:

  • Orális
  • Írott
  • Szövegértés
  • Szellemi és gyakorlati készségek


Szellemi és gyakorlati készségek

A hallgatók szellemi és gyakorlati készségeket mutatnak be különböző kontextusokban és területeken, értelmezik és ésszerű megoldásokat kínálnak az osztályteremben és azon túl.

A hallgatók kvantitatív és tudományos elemzéseket végeznek, és értékelik az érvelést, állításokat vagy információkat. A hallgatók a kreativitást és a művészetek tiszteletben tartását is felmutatják.

A hallgatók által elérni kívánt intézményi tanulási eredményeket magában foglaló készségek, ismeretek és értékek területei:

  • Kritikus gondolkodás
  • Kvantitatív érvelés
  • kreativitás
  • Információs és technológiai ismeretek
  • Esztétikus felértékelés
  • Globális állampolgárság


Globális állampolgárság

A diákok a magukon túlmutató tudatérzést mutatnak be, amely magában foglalja a sokszínűség és a többnyelvűség elismerését. A diákok az együttműködést, az etikus magatartást és más viselkedésmódokat is gyakorolják, amelyek hozzájárulnak a globális megértéshez és a világbékéhez.

A hallgatók által elérni kívánt intézményi tanulási eredményeket magában foglaló készségek, ismeretek és értékek területei:

  • Kultúrák közötti megértés
  • Etikai megfontolás
  • Másodfokú nyelvtudás
  • Közös tanulás
  • A világbéke kérdéseinek megértése


Menetrend

A HTIC évente négy tudományos oktatást kínál. Az új hallgatók a négy 10 hetes időszak kezdetén elkezdhetik tanulmányaikat: Fall (szeptember / október), tél (január), tavasz (április) vagy nyár (június / július)

Helyszínek

  • Farrington Highway,91-971, 96707, Kapolei

Kérdések