Keystone logo
Escuela de Negocios, Universidad Adolfo Ibáñez

Escuela de Negocios, Universidad Adolfo Ibáñez

Escuela de Negocios, Universidad Adolfo Ibáñez

Bevezetés

Az Adolfo Ibáñez-i Egyetem Üzleti Iskola 1953-ban alakult Valparaíso városában, és több mint 65 éves tapasztalattal rendelkezik Chilén és Latin-Amerika egyik legrangosabb üzleti iskolájává. regionális és globális szinten is.

Ez az egyetlen chilei üzleti iskola, amely háromszoros koronával rendelkezik a nemzetközi akkreditációval (AACSB, EQUIS és AMBA), amely a világ legjobb üzleti iskoláinak 1% -ának megfelelő csoportjába helyezi.

Nemzetközi elismertségét támogatja a programok rangsorolása a globális rangsorok kiemelkedő helyszínein, mint amilyen például az América Economía, az Innovation Management, a Financial Times és a QS rangsor.

Jelenleg a Business School irodái Valparaíso (Chile), Santiago (Chile) és Lima (Peru) és Miami (Egyesült Államok) városaiban vannak.

Az UAI Üzleti Iskolát a Liberális Művészeteken alapuló oktatási modell jellemzi, amelynek célja a kritikus gondolkodású diákok képzése, akik képesek pozitív hatást kifejteni és a szervezetükön belül változó tényezők, integrálva az elméleti ismereteket gyakorlati tapasztalatokkal a képzés során erős erkölcsi elkötelezettség.

Stratégiai pillérei közül kiemelkedik a tudás, a fenntarthatóság, az innováció, a vállalkozói szellem, az egyetemi vezetés és a globalizáció. A Business School jelenleg több mint 5000 hallgatóval rendelkezik, mind a posztgraduális, mind a posztgraduális programjaiban, és több mint 13 000 diplomát szerzett, 40 országban dolgozó hálózat.

Akadémiai testülete 92 főállású tanárból áll, akik közül 30% -a külföldiek, olyan országokból, mint Argentína, Brazília, Kína, Costa Rica, Salvador, Spanyolország, Franciaország, Mexikó, Peru, Uruguay, USA, Venezuela . Tanárai doktoráltak a világ főbb egyetemein, többek között a Harvard, az MIT, a Princeton, a Cambridge, az Oxford, Kalifornia, Berkeley, UCLA, NYU, Chicago, Columbia, Maryland, Michigan, Boston, Georgia Tech, Texas, Austin , Carnegie Mellon, többek között. A karok 48% -a 100 legjobb egyetemből származik, a QS rangsor szerint.

"A School of Business elkötelezett amellett, hogy világszínvonalú intézmény legyen, melyet tanítási kompetenciáinkból, az üzleti világban szerzett tapasztalatokból és a kutatásunkból nyert tudásból származnak, hogy innovatív vezetőket alakítsunk ki, akik inspirálnak és átalakítanak szervezetei és a társadalom egésze, az üzleti iskola az etikus viselkedés, a kritikus gondolkodás és a hatékony kommunikáció modellje. "

kilátás

Az Adolfo Ibáñez Egyetem Business Schoolja az alábbiakra összpontosít:

  • Legyen globális üzleti iskola oktatási projektjének fejlesztésével, a kutatási és oktatási stratégiai szövetségek nemzetközi szintű integrálásának és karbantartásával.
  • Meg kell erősíteni a legmodernebb kutatást az üzleti területeken, vonzza a világszínvonalú karokat és hozzon létre olyan kutatási környezetet, amely megkönnyíti és elősegíti a multidiszciplináris kutatást.
  • Hozzájárulás a tanulmányi tervek kidolgozásához és megvalósításához, amelyek segítik a tanulókat a maximális potenciál elérésében, és a piaci különbségeket.
  • Terjessze az iskola szellemi hozzájárulását a végrehajtó oktatás és a kiterjesztési tevékenységek bővítése révén, az ipar hatására és befolyásolására.
  • Fejleszteni és kihasználni a kommunikációs hálózatot, amelyet az iskola javítania kell részvételével és az üzleti vezetőkkel és a döntéshozókkal való kapcsolattal.

Oktatási modell

Az Adolfo Ibáñez Egyetem oktatási modelljével összhangban az UAI Üzleti Iskola a világ legjobb egyetemeinek ihlette Liberal Arts programot foglal magában. Ez a modell arra törekszik, hogy a diákokat arra ösztönözze, hogy gondolkodjanak az emberiség és az élet leggyakoribb kérdéseiről, ami lehetővé teszi, hogy nemcsak egy szakmában dolgozzanak, hanem egy kifinomultabb, kritikusabb és multidiszciplinárisabb gondolkodást.

A fentieket a Core Curriculumban, a Columbia Egyetem 100 éves tapasztalatából inspirált 8 kurzusból állítják össze, ahol a diákok a filozófia, a politika, az irodalom és a tudomány klasszikus szövegeit olvassák, elemzik és megvitatják.

Pontosabban, az üzleti iskola esetében a gazdálkodó egység valamennyi programja a különböző tantervi hálón keresztül a következő készségek kialakításához járul hozzá:

  • Vezetés.
  • Kritikus gondolkodás
  • Hatékony kommunikáció
  • Etikai magatartás

A kereskedelmi mérnöki pálya konkrét eseteiben két pillérre alapozza a tanulást, amelyek az egyetemi kiválóságra és a „tanulás a cselekvésre” ösztönző módszerekre épülnek, és a korábbiakhoz közelebb hozzák a diákokat az üzleti világhoz, és túlmutatják őket a tudás tiszta megszerzése, amely lehetővé teszi számukra, hogy előnyben részesüljenek az üzleti világban.

Így a tanítási módszertan a hallgatóra összpontosít, megváltoztatva a tanár paradigmát, amely átadja a tudást olyannak, ahol a diákok saját tanulásuk vezetői.

Éppen ezért az oktatási modell tartalmazza a workshopok módszertanát, ahol olyan projekteket hajtanak végre, amelyek lehetővé teszik a valóságos üzleti világgal való interakciót. Ezen túlmenően az általános képzést két fokozat kombinációjával kombinálják: az üzleti adminisztráció és a közgazdaságtan, valamint a mesterképzés a karrier végén.

Ezeknek az elemeknek az integrációja lehetővé teszi, hogy az egyre dinamikusabb környezetben alkalmazkodni képes és képesek legyenek. Ily módon az Adolfo Ibáñez Egyetem kereskedelmi mérnökei "képtelenek megoldani a még nem létező problémákat".

Akkreditációk

Helyszínek

  • Diagonal las Torres 2700, , Santiago

  • Av. Padre Hurtado 750, , Viña del Mar

  • Av. Presidente Errázuriz 3485, , Las Condes

Kérdések