Keystone logo

Culinary Institute of Barcelona

A logo

Bevezetés

A Barcelon a Kulináris Intézet úgy lett kialakítva, hogy egyedi és megismételhetetlen élmény legyen a multikulturalizmus, a kreativitás és az innováció alapján.

Az iskola célja, hogy tanítsa az embereket saját jövőjük megteremtésére.

A konyha átalakítására tervezett intézet

Ez az ötlet, amellyel Barcelonában három tanár elkezdte megtervezni Culinary Institute of Barcelona , amely a 21. század konyhái és éttermeinek vezetésével foglalkozó szakemberek képzése.

Különböző képzés szakembereknek, akik nem akarják ugyanazt tenni

Tisztában vagyunk vele, hogy egy olyan világban élünk, amelyet állandó paradigmaváltás jellemez, egy olyan világban, amely új típusú szakembert igényel, aki értékes megoldásokat tud nyújtani, és amelyben kulcsfontosságú a technológia, a kreativitás és az innováció. Emiatt a Szilícium-völgyben, a digitális technológia Mekkájában alkalmazott oktatási modellt a nemzetközi gasztronómiához adaptáltuk. Ettől különbözünk.

Látomás

Változásból születünk, és folyamatosan változunk megállás nélkül. A változás az evolúció szinonimája. És a képzésnek is ezt kell szolgálnia: növekedni és fejlődni.

Évek óta a társadalom rögeszméje a tudás túlértékelésének. Ragaszkodik ahhoz a frusztrációhoz, hogy nyomást gyakorol a fiatalokra a tanulmányaikban anélkül, hogy ápolná értékeiket, készségeiket és hozzáállásaikat. És ez nagy hiba.

A hagyományos képzési központokban a diákokat nem azért értékelik, amiben igazán jók, hanem azért, amit elvárnak tőlük. Az olyan készségeket, mint a képzelőerő, a kreativitás, az ékesszólás és még az intelligencia is büntetik. Nem motiváltak és nem képezik őket újítóvá, de a múltból a múltba képezik őket, anélkül, hogy a jövőre gondolnának.

A CIB-ben azt tanítjuk, hogy javítsunk, megkérdezzük, képzeljük el, keressünk és keressünk új lehetőségeket az értelmeink felhasználásával, ami nem teljesen racionális, de teljesen érzelmi.

Többet tanítunk, mint hogy ismerjük a dolgokat. Tanítunk szeretni és túlélni, és nem elfogadni a megalapozottat. Mert tudjuk, hogy ami megállapításra kerül, átmeneti és gyakran még helytelen is.

Megszállottan foglalkozunk tanítási eljárásainkkal, hogy fiataljaink felülkerekedjenek a változás forgatókönyvein, magukévá tegyék azokat, és teljes természetességgel tudjanak alkalmazkodni az új körülményekhez. Igyekszünk megtanítani célokat kitűzni, követni és elérni, nem félni a hibáktól. Mert igazán csodálatos dolgokra csak az képes, aki hajlandó hibázni.

Ezért hoztuk létre a CIB-t. Csinálni.

Képzési modell

Módszertanunkat 6 tengelyre alapozzuk, amelyek lehetővé teszik a 21. századi kihívásokkal szemben sikeresen képes vezetők kialakulását.

A kihívásokon alapuló tanulás

Oktatási modell, amely:

A diákokat igazi problémákkal oldja meg, támogatja transzformatív vezetői kompetenciáinak fejlődését, és versenyképesebbé teszi őket a mai világban.

Motivációt és sikerélményt generál.

Összeköti a tanulót a környezettel, így kézzelfogható érték keletkezik.

Olyan kihívást jelentő tapasztalatokat nyújt, amelyek a vállalkozói szellemet és az emberi érzületeket fejlesztik.

Ez egy tapasztalati, együttműködő és tudásintegrátor.

Rugalmasság

Ezért: a rugalmasság egy élő koncepció, szabadalom minden létesítményünkben. Aktív és dinamikus tanítási terek, amelyekben a hallgató a központ. És aztán:

Változnak az osztálytermeink. Olyan székekkel, amelyek nem csak székek, hanem egy mobil személyes munkaterület, amely alkalmazkodik az egyes tanulók és osztályok sajátosságaihoz.

Minden diákunk intelligens fordító PILOT fejhallgatóval rendelkezik, amely lehetővé teszi számukra, hogy az anyanyelvükön beszéljenek és kövessék az órákat. Kábelek és komplikációk nélkül.

Idő is van arra, hogy a hallgató és az osztálytársai a szabadidőjükben dolgozhassanak.

Inspiráló tanárok

Tudjuk, hogy bár ez ok a tanároknak, ezt az érzelmekből tanulják. Ezért minden tanárunk:

Élvezze szenvedélyesen a pedagógiai élményt, és megmutatja.

Érdekli a diákot, kihívást, irányítást és fejlesztést.

Fõiskolai akadémiai és vezető szerepet tölt be, innovatív, és kihasználja a technológiát.

Tevékenyen és hivatalosan részt vesz szakmai, üzleti, tudományos és társadalmi környezetében.

A diákokkal szoros kapcsolatban áll, ez jó példa, és rájuk hagy.

Emlékezetes élmény

Diákjaink legalább egy évet töltenek velünk és képzésük alatt élnek:

Globális, változatos és multikulturális tanulási közösség.

Tanulmányi és szakmai gyakorlatok a Campuson és azon kívül.

Diákfejlesztő tevékenységek, amelyek sokféle kihívást jelentenek, és ösztönzik a készségek fejlesztését.

360 fokos képzés

Nem vagyunk elégedettek a tudásszolgáltatókkal, minden diákunk 360 fokos képzést kap.

  • Tudás:
    Technológiai, termék és manipuláció.
  • Képességek:
    Egy vállalkozás, más emberek és önmaguk menedzselésére.
  • attitűdök:
    Vezetés, társadalmi és szakmai.
  • lehetőségek:
    A környezet és a maguk elismerésére.

Mert ez az a négy kör, amikor a siker megtörténik.

Hozzáférhetőség és átláthatóság

A CIB, a tanárok és a diákok összes kommunikációja elérhető és elérhető az egész év folyamán a nap 24 órájában.

  • Személyes azonnali üzenetküldés, csoportok és általánosságban.
  • Videók, audiók és dokumentumok archiválása.
  • Video és audio valós időben.
  • Könnyű, Facebook Munkahely.

Helyszínek

  • Santander 49-51 08020 Barcelona Spain, 08020, Barcelona

Kérdések