Keystone logo
India

A legjobb egyetemek számára Törvény Programok ban ben India 2024

Intézmények száma: 31
    • Milan, Olaszország
    • Mumbai, India

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Rio de Janeiro, Brazília
    • Bailrigg, Egyesült Királyság
    • + 3 több

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Nantes, Franciaország
    • São Paulo, Brazília
    • + 5 több

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Sharjah, Egyesült Arab Emírségek
    • Oman Online, Omán
    • + 7 több

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Manchester, Egyesült Királyság
    • Budapest, Magyarország
    • + 62 több

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Ahmedabad, India

    CEPT University az emberi élőhelyek megértésére, tervezésére, tervezésére, építésére és kezelésére összpontosít. Tanítási programjai átgondolt szakemberek felépítését célozzák, kutatási programjai pedig elmélyítik az emberi települések megértését. CEPT University tanácsadó projekteket is vállal az élőhelyek élhetőbbé tételének érdekében. Oktatási, kutatási és tanácsadói tevékenységével a CEPT arra törekszik, hogy javítsa az élőhelyi szakmák hatását az indiai falvakban, városokban élő emberek életének gazdagításában. Az egyetem öt karból áll. Az Építészmérnöki Kar 1962 -ben „Építészeti Iskola” néven jött létre. A magánterület tervezésére összpontosít. A Tervezési Kar a közterületen történő tervezésre összpontosított, és 1972 -ben jött létre „Tervezési Iskola” néven. A Műszaki Kar, amely a mérnöki és építőipari tevékenységekre összpontosít, 1982 -ben jött létre „Épülettudományi és Technológiai Iskola” néven. A Formatervezői Kar 1991 -ben jött létre „Belsőépítészeti Iskolának”. Az élőhelyekkel kapcsolatos belső terekkel, kézművességgel, rendszerekkel és termékekkel foglalkozik. A menedzsment kar 2013 -ban jött létre, és a Habitat és a Project Management középpontjában áll. CEPT University nevét a „Környezettervezési és Technológiai Központról” kapta. A CEPT -t és az általa alkotott különböző iskolákat az Ahmedabadi Oktatási Társaság hozta létre, Gujarat kormányának és az indiai kormány támogatásával. A Gujarat kormánya 2005 -ben egyetemként beiktatta a CEPT -t. 2007 -ben az Egyetemi Grants Bizottság elismerte a CEPT University az 1956. évi UGC -törvény 2. szakaszának f) pontja alapján. Az indiai kormány Tudományos és Ipari Kutatási Osztálya (DSIR) elismeri az egyetem mint tudományos és ipari kutatószervezet (SIRO).

    • Mangalore, India

    2012 óta a Numazu Kosen következetes 7 éves oktatási programot nyújtott, amely ötéves tanszéki tanfolyamot kombinál 2 éves továbbképzéssel, különös tekintettel a korai mérnöki oktatásra. A hallgatók mérnöki végzettséget szerezhetnek, ha befejezik az 5 éves tanulmányi tananyagot, és egy Bachelors diplomát a 7 éves tanulmányi tanterv befejezésével. Oktatást kínálunk hozzáértő mérnök kifejlesztéséhez, aki elegendő gyakorlati tapasztalattal és elméleti elemzési képességekkel rendelkezik. Új tantervet vezettünk be az iskola harmadik évfolyamától, amelyben a szakon kívül a hallgatók az alábbi 3 képzés valamelyikét választják: Környezet- és energiarendszer -mérnöki tanfolyam, Haladó anyagtudományi és mérnöki tanfolyam vagy Ipari mérnöki tanfolyam orvosi célokra & Jóléti eszközök. Ez a tananyag integrálva van egy „Interdiszciplináris Rendszermérnöki Program” elnevezésű mérnöki oktatási programba. Ezekkel a tanfolyamokkal olyan oktatást kínálunk, amely rugalmasan igazítható a regionális igényekhez, a technológia fejlődéséhez és az ipari szerkezet változásához. Rendszerünkbe bevezettük az aktív tanulást, a széles körű angol nyelvű olvasást és a kommunikációs készségfejlesztést is, hogy olyan mérnököket fejlesszünk ki, akik nem csak a speciális mérnöki területén, hanem a tanulmányi területek széles körében is mély ismeretekkel rendelkeznek. globális szempontból megfelelő döntéseket hozni. A mérnököktől természetesen elvárják a jó etikát és emberséget. A Numazu Kosen alsó tagozatos diákjai kollégiumokban élnek. A csoportban élés ezen tapasztalatai révén a diákok remélhetőleg megtanulják a kedvességet és azt, hogyan kell kijönni másokkal, önfegyelmet, és hogyan működnek a szabályok és szerepek egy csoportban. Az ilyen tapasztalatok nagy bizalmat és a csoportban való munkavégzés képességét segíthetik a jövőben. A Numazu Kosen az egyetlen felsőoktatási intézmény Kelet-Shizuoka prefektúrában, amely hozzájárul a regionális iparhoz, akárcsak a Fuji Pharma Valley Initiatives (ipar, kormány és tudományos projekt) és a Fuji Medical Engineer Training (F-met) keretében.

    • Bengaluru, India

    A Think Education közel egy évtizede vezető szerepet tölt be az oktatási ágazatban sikeres programok, projektek és partnerségek fejlesztésében. Alapvető célunk, hogy támogassuk ügyfeleinket és együttműködőinket céljaik elérésében bizonyos ázsiai piacokon, testreszabott szolgáltatások nyújtásával a hallgatók toborzása, partnerségfejlesztés, vezetői oktatás és tapasztalati tanulási programok területén. Rendelkezünk szakértelemmel stratégiai szövetségek kialakításában ügyfeleink számára a számukra legfontosabb piacokon. Munkánk során egyesítjük az egyéneket, az oktatási intézményeket, az alapítványokat és a kormányokat, hogy közös célokat érjünk el, és hozzájáruljunk olyan új ismeretek és tapasztalatok létrehozásához, amelyek végül támogatják a társadalom fejlődését. Ügyfeleink között szerepelt a Rutgers Egyetem (USA), a Northwestern Michigan College (USA), a King's College London (Egyesült Királyság), a Kelet -Londoni Egyetem (Egyesült Királyság), a Felsted School (Egyesült Királyság), a Macquarie Egyetem (Ausztrália), a Stratégiai Vezetői Intézet (Japán), Pearson Vue (India) többek között.

    • Bengaluru, India

    Ígéretünk: „Kreatív kompetencia-a görbe előtt” Több mint két évtizede élénk és rugalmas gyakorlatközösségek kiépítésével a Srishti megkülönböztető, többdimenziós megközelítést fejlesztett ki a képességek fejlesztésére, és elkötelezett a kreatív kompetenciák kiépítése előtt. A kreatív pillanat Annak a felismerésnek, hogy egy olyan világban élünk, amely egyre inkább összekapcsolódik, hálózatba kerül és kölcsönösen függ egymástól, és ezáltal napról napra összetettebb, jelentős hatással van arra, hogyan avatkozunk be, hogy jobb eredményeket érjünk el mindenki számára, ma és tartósan. és fenntarthatóan a jövőbe.

    • Bengaluru, India

    New Shores International College egy innovatív és dinamikus főiskola, amely egyedülálló és egyedülálló módon biztosítja a legjobb interdiszciplináris oktatást. Interdiszciplináris megközelítésünk arra tanítja a diákokat, hogy mind széles körben, mind mélyen gondolkodjanak, lehetővé téve az értelem számára, hogy a hagyományos oktatás határain túl is felfedezzen. A diplomások jól tájékozott és lekerekített személyiségekként hagyják el a New Shores-t, akik széles körű elemzési és kreatív készségeket tudnak alkalmazni, és tisztában vannak a tágabb világgal és saját lehetőségeikkel abban, hogy működjenek. Az új partok oktatási filozófiája különbséget tesz „az elme képességeinek bővítése” és „tudással való tárolás” között. Természetesen a hallgatóinknak meg kell tanulniuk és meg kell őrizniük egy sor adatot, de döntő fontosságú, hogy megtanítják őket arra is, hogy kritikus elemzést és kreativitást alkalmazzanak bármilyen adatra. Elkülönítve más intézményektől, mi, New Shores, a főiskolai oktatást a felfedezés időszakának tekintjük, ahol ösztönözni kell a kíváncsiságot, és a kérdéseknek soha nem szabad megállniuk. Azt akarjuk, hogy tanulóink bátrak és ötletesek legyenek, és elismerjük, hogy ez a kudarcot is jelenti - majd a kudarcból való tanulást - a még nagyobb siker elérése érdekében. Követeljük hallgatóinktól, hogy érdeklődjenek a hagyományosabb tanulási intézmények által előírt szűk tananyagon kívüli tárgyak iránt: a New Shores -ban úgy gondoljuk, hogy a művészek a tudósoktól, a tudósok a menedzserektől és a menedzserek a művészektől tanulnak.

    • Dehradun, India

    Minden általunk kínált tanfolyam ezen elvek figyelembevételével készült, ezért minden program a gyakorlati üzleti készségek és az iparág megértésének javítására összpontosít. Megadjuk Önnek a szakmai sikerhez szükséges eszközöket és információkat, valamint támogatást nyújt az iparágra összpontosító tudósoktól, akik a területük csúcsán vannak. Széles körű karrier -támogatásunk is igénybe vehető, amelyre útmutatást és tanácsot kaphat. Minden tanfolyamunk gyakorlati oktatási módszereket használ, például esettanulmányokat, kiállítások és vállalkozások látogatását, meghívott előadókat és osztálytermi megbeszéléseket. Ez azt jelenti, hogy gyakorlati ismereteket szerez arról, hogyan lehet a programjában elsajátított koncepciókat alkalmazni a valódi vállalkozásokban. Célunk az Ön sikere: amikor végzett, hamarosan magasan képzett szakemberként léphet be a munkaerőpiacra.

    • Ghaziabad, India

    Az Amity Education Group India vezető magánoktatási csoportja, a QS szerint a világ legjobb 3% -os egyetemei közé tartozik (zászlóshajó-programunk szerint az 1. helyen állunk Indiában és a 37. helyen a világon- Online MBA), az Egyesült Királyság rangsorában és az egyetlen egyetemen Indiában a legmagasabb amerikai és brit akkreditációval. Programjaink WES akkreditált az Egyesült Államokban és Kanadában. Indiában mi voltunk az elsők, akik megkapták az UGC jóváhagyását online programjainkhoz.

    • Rajpura, India

    Chitkara University Dr. Ashok Chitkara és Dr. Madhu Chitkara alapították, akik immár több mint 40 éve szenvedélyes tanárok. A Chitkara University megalakulása óta más. Tanulóink különbözőek voltak. Ilyen a karunk, a tudományos erősségeink és a tanítással és tanulással kapcsolatos szemléletünk is. Egy évtizeden belül akadémiai programjaink nagy része az ország 50 legjobb programja közé tartozik. Az ország minden tájáról érkező diákok vonzódnak a Chitkara University a kiváló oktatás iránti elkötelezettségünk, a kutatásra való összpontosítás, a személyre szabott tanfolyamok, amelyek az oktatásunkat a változó karrierdinamika szempontjából relevánsvá teszik, és a félelmetes ipari partnerségek.

    • Mumbai, India

    Athena School of Management India legexkluzívabb üzleti iskolája, amely a Hiranandani Gardens vállalati központjában található, Powai -ban, Mumbaiban. Az Athena a jövőbeni vállalati vezetők létrehozására összpontosít több gyakornoki idő, globális szövetségek, mélyreható vállalati kapcsolatok és élenjáró pedagógia révén. Az Athena új pillantást vet a menedzsmentoktatásra, a vállalati végfelhasználó által vezérelt tananyagra összpontosítva, amelyet a Corporate India legjobbjai terveztek és tanítottak a vállalati vezetők következő generációjának létrehozásához. Dinamikus és gyorsan fejlődő üzleti környezetben a jövőre kész vállalati vezetőket és vállalkozókat szeretnénk létrehozni, akik nem egyszerűen alkalmazkodnak a változáshoz - ők a változás! Mottónk a „Consilio Et Animis”, amely latinul „Bölcsesség és bátorság által” - ez a két tulajdonság szükséges ahhoz, hogy diákjaink elérjék a Siker Látványát !!

    • Kolkata, India

    A 2018 júniusában alapított EDU egy magán felsőoktatási intézmény, amelynek célja a felsőoktatás minőségének és elérhetőségének jelentős növelése. Az oktatás terén az innováció új korszaka bontakozik ki a szemünk előtt. A technológia kiterjeszti a diákok és a tanárok számára is elérhető lehetőségeket, soha nem látott szintű kényelmet és hatékonyságot biztosítva.