Keystone logo
Japán

A legjobb egyetemek számára Törvény Programok ban ben Japán 2023

Intézmények száma: 246
    • Ghent, Belgium
    • Alcoi, Spanyolország
    • + 2 több

    A Mérnöki és Építészeti Kar a Genti Egyetem egyik legnagyobb kara. Ötvözi a legkorszerűbb kutatást a csúcsminőségű oktatással minden jelentős mérnöki és építészeti területen. A kar nagy hangsúlyt fektet a nemzetközi kapcsolatokra. Angol nyelven tanított mesterképzések széles skáláját kínálja, és aktív az összes jelentősebb csereprogramban. A kutatási együttműködés és a legjobb európai intézményekkel fenntartott oktatási kapcsolatok révén a kar arra törekszik, hogy tovább erősítse nemzetközi kitekintését.

    • Kyoto, Japán

    Kyoto University Of Advanced Science (KUAS) akkreditált magánoktatási intézményként 50 éves múltra tekinthet vissza Japán akadémiai szívében. A következő lépés és globális kihívás megtétele érdekében a KUAS egy kiotói székhelyű, globálisan sikeres cég elsőrangú vezérigazgatóját hívta meg elnöknek, amelynek célja, hogy tudományos erőforrásait a nemzetközi színtéren is felkínálja. Egy innovatív, angol nyelven tanított mérnöki program létrehozása ezen erőfeszítések egyik fő példája, mivel a KUAS továbbra is erősíti elkötelezettségét a modern oktatás csúcsán.

    • Causeway Bay, Hongkong
    • Seoul, Koreai Köztársaság
    • + 2 több

    Különös tekintettel Ázsiára, a Manchesteri Egyetem 1992 -ben nyitotta meg első nemzetközi központját Hongkongban, és csúcsminőségű menedzsment oktatást kínál a globális vezetőknek Kelet -Ázsiában, többek között Hongkongban, Japánban, Dél -Koreában, Tajvanon, Dél -Kínában és Makaóban közel 30 évig.

    • Rio de Janeiro, Brazília
    • Bailrigg, Egyesült Királyság
    • + 3 több

    Az első latin-amerikai közigazgatási iskolát, a Getulio Vargas Alapítvány (FGV / EBAP) brazil közigazgatási iskoláját 1952. április 15-én hozták létre Rio de Janeiróban az Egyesült Nemzetek Szervezete (ENSZ) és az FGV közötti partnerség útján, az e területen képzett szakemberek iránti igények kielégítése érdekében.

    • Tokyo, Japán
    • Singapore, Szingapúr

    Waseda Business School (WBS) célja, hogy támogassa azokat, akik előrelépésre törekednek karrierjükben, és azokat, akik üzleti iskolában tanulnak új karriert. Mai társadalmunk gyors változáson megy keresztül. A világ globalizálódik, sorra jelennek meg az új technológiák, és változik a piac. A globális versenykörnyezetben való túléléshez elengedhetetlen a globális színvonalú menedzsment ismerete.

    • Nagoya, Japán

    Kelet-Ázsia szívében fekszik, Japán négy nagyobb szigetet foglal magában, amelyeknek több mint 126 millió lakosa van. Japán a legmagasabb számú Nobel-díjas nyertese bármelyik ázsiai országnak, és 2000 óta a második legmagasabb ország. Japán a világ harmadik legnagyobb nemzetgazdasága, Nagy-Nagoya, a kézműves kézművesség központja , amely évente közel 1% -át teszi ki a világ GDP-jének. Japán harmadik legnagyobb városa, a Nagoya Tokió és Kiotó között helyezkedik el, és jól ismert számos természeti látványosság és turisztikai látványosság közelében, és remek hely a tanuláshoz és az időtöltéshez Japánban is.

    • Manchester, Egyesült Királyság
    • Budapest, Magyarország
    • + 62 több

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Yamagata, Japán

    A Yamagata Prefekturális Normál Iskola 1878 -as megnyitásával kezdődően 1949 -ben öt oktatási intézmény (Yamagata High School, Yamagata Normal School, Yamagata Youth Normal School, Yonezawa Technical College, Yamagata Prefectural) kezdődött. A Mezőgazdasági és Erdészeti Főiskola) Nemzeti Egyetem. 2019 -ben örököltük alapításunk 70. évfordulójának megünneplésének történetét és hagyományait, és sok kiváló emberi erőforrást küldünk a társadalomnak.

    • Tottori, Japán

    Tottori University kezdő „T” betűjét képviseli, amelyet dinamikusan repülő madár alakjában terveztek. A jelből álló áramló vonalak azt a dinamizmust fejezik ki, amellyel az Egyetem rugalmasan alkalmazkodik az új korszakhoz, mint egyedi és vonzó egyetem, külön identitással. A középen metsző két szárny a végtelen (∞) lehetőséget és a tudás és gyakorlat összeolvadását szimbolizálja, az Egyetem alapelveit, és az Egyetem folyamatos növekedését jelentik. A három kör, amelyek két szárnyból és egy farokból állnak, az egyetem oktatási és kutatási tevékenységének céljait* jelzik, míg a kék és zöld képszínek az eget és a tengert, vagy a földet és az életet jelképezik, amelyek a Föld szimbólumai, hogy az Egyetem globálisan fejlődik, miközben a gazdag természet táplálja. 1) Jól képzett, a társadalomban kulcsszerepet játszó humán erőforrások fejlesztése

    • Taito City, Japán

    A Tokyo Geidai egy nemzetközileg egyedülálló művészeti egyetem, amely nemcsak képzőművészeti és zenei, hanem filmes és új média, valamint művészeti menedzsment programokat kínál a globális művészeti tanulmányok részeként. „A kreativitás kútforrásaként, amely megváltoztathatja a világot”, az egyetem a kar oktatóival és adminisztrátoraival együtt továbbra is törekszik a kiemelkedő művészek következő generációjának ápolására, a japán művészet és kultúra erejének népszerűsítésére, valamint a a művészet globális fejlesztése az érintett szervezetekkel, köztük a japán Oktatási, Kulturális, Sport-, Tudományos és Technológiai Minisztériummal és a Kulturális Ügynökséggel való szoros együttműködés révén, lehetővé téve az egyetem számára, hogy maximalizálja képességeit és értékeit.

    • Nisshin, Japán

    A mai, globalizálódó társadalomban, amelyben több nyelv és kultúra él együtt, nemcsak az angol mint globális nyelv, hanem más nyelvek is fontosak. Csakúgy, mint a nyelvek, a több kultúra elfogadását is elengedhetetlennek tartják. Ennek a társadalmi háttérnek a fényében a Foreign Studies School tudományos megközelítést alkalmaz a világnyelv és kultúra felfedezéséhez. A diákok tanulmányozzák a nyelvük, irodalmuk, kultúráik, társadalmaik és a nyelvterület egyéb jellemzőit, amelyekben fontosak, elmélyedve a különböző kulturális háttérrel rendelkező emberek gondolkodásmódjában és viselkedésében. Fő nyelvük mellett több nyelvet is tanulnak, hogy sokoldalú perspektívát szerezzenek, és globális emberi erőforrássá váljanak kiváló nyelvtudással és interperszonális készségekkel.

    • Kobe, Japán

    A Le Cordon Bleu az elmúlt 125 évben segített a szenvedélyes diákoknak kulináris álmaik megvalósításában. A diákok az élet minden területéről érkeznek a Le Cordon Bleu -be. Kezdők, akik lelkesek a konyhaművészet iránt, de teljesen tapasztalatlanok; messze haladnak az egyik pályán, és készen állnak a következőre; megalapozott szakemberek, akik önmagukat akarják fejleszteni. Végső céljuktól függetlenül - étterem vagy vendéglátóipari vállalkozás, szálloda- vagy kiskereskedelmi menedzsment, újságírás, tanácsadás, ételformázás - a Le Cordon Bleu diákjai a kulináris oktatásért jönnek, amely lehetővé teszi számukra, hogy sikeresek legyenek.

    • Shibuya City, Japán

    Az United Nations University (UNU) egy globális agytröszt és posztgraduális oktató szervezet, amelynek központja Japánban található. Az ENSZ Egyetem küldetése, hogy együttműködéssel végzett kutatásokon és oktatáson keresztül hozzájáruljon az emberi túlélés, fejlődés és jólét sürgető globális problémáinak megoldásához, amelyek az Egyesült Nemzetek Szervezetét, népeit és a tagállamokat érintik. E küldetés végrehajtása során az ENSZ Egyetem az ENSZ tagállamainak vezető egyetemeivel és kutatóintézeteivel működik együtt, hídként funkcionálva a nemzetközi tudományos közösség és az ENSZ rendszere között.

    • Chiyoda, Japán

    Az új koronavírus -fertőzés világméretű elterjedése változásokat kényszerít az egyetemi oktatásban. Különösen a valódi tengerentúli csereprogramok korlátozása okozott fájdalmat a Sophia University , amely elősegíti a globalizációt, de nemcsak japán nemzetközi hallgatóknak, hanem tengerentúlon is támogatást nyújtottunk, tengerentúli bázisaink középpontjában. Különösen a bangkoki ASEAN Hub Center, amely egy üzleti céget alapított azzal a céllal, hogy az elmúlt évben tovább élénkítse az oktatási funkciókat, azon dolgozik, hogy teljes online órák bevezetésével folytassa tevékenységét. A korona katasztrófa által okozott legnagyobb változás az online hozzáférés gyors fejlődése az egyetemeken szerte a világon. Ennek eredményeként példátlan kutatási cserékre számíthatunk, például olyan professzorok távoli meghívására, akik élvonalbeli kutatásokat végeznek a tengerentúli egyetemeken. Egyetemünk is ezen a rendszeren alapuló lehetőség kialakításán dolgozik.

    • Toshima City, Japán

    A Tokióban található és 1874 -ben alapított Rikkyo University A püspöki egyházi misszionárius, Channing Moore Williams püspök hozta létre magániskolának, amely keresztény bibliatanulmányokat és angol nyelvet tanított. Abban az időben Japán sietett felzárkózni a nyugati fejlett nemzetekhez, és az oktatás területén is erős haszonelvűség uralkodott. A tudást és a technológiát gyakran az anyagi jólét és az önfejlesztés eszközeinek tekintették. Rikkyo szembefordult a kor tendenciájával, a nyugati hagyományos bölcsészettudományi főiskolák után modellezett, amely a mai napig sikeresen fejlődött.