Keystone logo
Costa Rica

A legjobb egyetemek számára Törvény Programok ban ben Costa Rica 2023

Intézmények száma: 30
    • San José

    A Latin-amerikai Tudományos és Technológiai Egyetem, az ULACIT a Costa Rica állambeli San José városában, Tournón környékén található; és 1987 óta rendelkezik a Nemzeti Felsőoktatási Magánoktatási Tanács, a CONESUP hivatalos jóváhagyásával (101-87. ülés). Az ULACIT hét karon és tizenkét iskolában ötvenhét alap- és posztgraduális képzést, valamint tizenhét posztgraduális képzést és két doktori képzést oktat több mint négyezer hallgatónak.

    • San José

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Monterrey
    • Buenavista
    • Mexico City
    • + 45 több

    A Tecnológico de Monterrey egy magán, nonprofit, független intézmény, amely nem áll kapcsolatban politikai és vallási pártokkal. 1943 -ban alapították Eugenio Garza Sada mexikói üzletember elképzelésének köszönhetően. 31 egyetemmel, 21 székhellyel és nemzetközi összekötő irodával rendelkezik. Célja a vállalkozó szellemű, emberi érzékkel és magas szintű versenyképességgel rendelkező vezetők képzése.

    • Cuesta de Moras

    Az Universidad Panamericana 1988-ban született Costa Ricán, mint az ötödik Magánegyetem, amely a CONESUP magánegyetemek irányító testülete előtt volt felhatalmazva (1988. december 17-i 125–88. Sz. Ülésszak), mint fontos alternatíva, amelyet a Costa Ricai-szigetek kap igazi szakemberként fejlődjenek. Akadémiai kínálatunkban olyan szakembereket ajánlunk fel, akik ma a magán- vagy az állami szektor nagyszerű tisztviselőiként kiemelkednek az érettségi, az alapképzés és a mesterképzés, például a jog, építészet, ápolás, adminisztráció, számvitel, emberi erőforrások szintjén. Angol, Óvoda, Rendszertechnika, Ipari mérnöki munka, Építőmérnöki munka, Reklámtervezés, Reklám. Építőmérnöki munka, reklámtervezés, reklám, többek között. Építőmérnöki munka, reklámtervezés, reklámozás. Ma egyetemünk a vidéki térségek felé is eljut, és a regionális központ megnyitásával ezekre a helyekre költözteti az elnököt, hogy Costa Rica lakói hozzáférhessenek tudományos szakmai képzéseinkhez, és ez a növekedés még egy példa a kapacitás és vezetés, amely jellemzi ezt az oktatási központot, és amely a tanulói támogatás és presztízs legjobb példája, a legjobb példa a hallgatók által megszerzett támogatásra és presztízsre

    • San José

    Abban az időben, amikor megerősítik, hogy az új generációk nagyobb bonyodalmak nélkül választják az életmódot, ahol a gyors, könnyű és egyszerű választási kritérium válik döntéseik meghozatalához, még relevánsabbá válik azoknak a kiemelése, akik ellenállnak a trendeknek, és ellenkezőleg, egyre inkább a minőség, a komolyság, az összevont tudományos testületek mellett, vagy a presztízs és a szilárd infrastruktúra keresése érdekében választja egyetemét. Az UCIMED Orvostudományi Egyetemen nem csak a hallgatóink minőségéért és kiválóságáért küzdöttünk, hanem ezeket az értékeket életmódgá alakítottuk, és beépítettük a DNS-be. Rektoraként semmi nem tetszik jobban, mint hogy a hatóságok, az orvosi közösség, az egészségügyi szakemberek, a szülők, a hallgatók és a diplomások országos elismerése van. Ez az elismerés nem csak nemzeti szinten zajlik, hanem sokkal tovább is megy, és megerősíti a régió különböző részeiről érkező növekvő számú hallgató, aki csatlakozik egyetemi közösségünkhöz, azokhoz a nemzetközi szervezetekhez, amelyekkel megállapodásokat kötünk, vagy olyan társaságokkal, amelyek alkalmazza diplomáinkat.

    • Heredia

    1986. április 24-én a National Council for Private University Education (CONESUP) jóváhagyta az Amerikai Nemzetközi Egyetem megnyitását, amely az első magán egyetemi felsőoktatási intézmény, amelyet e testület jóváhagyott. Munkáját a fővárostól keletre, Barrio La California-ban található épületben kezdte, ahol üzleti adminisztrációt, óvodai oktatást, nemzetközi kereskedelmet, számítástechnikai mérnököt, ipari mérnököt, angolt és idegenforgalmat tanított. A nyolcvanas évek végén és a kilencvenes évek elején megépült az új campus, ahol ma a főhadiszállás létesítményei találhatók, a 23. utcában és a 7 bis sugárúton, San José város Aranjuez negyedében, az épület előtt. komplex kulturális régi szokások. Jelenleg az Amerika Nemzetközi Egyeteme 21 pályafutással rendelkezik, amelyek lefedik az egészségügy, a mérnöki, az építészet, a közgazdaságtan, a társadalomtudományok és a nyelvek területeit érettségi, alapképzési és mesterképzésben. Az egyetem azzal a szlogennel született, hogy etalon a magán-felsőoktatásban, ami az évek során nyilvánvalóvá vált, rányomta bélyegét a munkaerőpiacra integrált szakemberképzésre. Ma szeretnénk folytatni a történetet optimizmussal a jövő felé haladva, folyamatosan megújulva, új oktatási módszereket alkalmazva a kor követelményeinek megfelelően, bővítve kutatási forrásainkat, és nagyobb erővel vetítve magunkat a társadalom felé a változás kirobbantására.

    • Cartago Province

    Üdvözöljük a Florencio del Castillo Egyetemet, amelyet most UCA-nak hívunk. Egyetemünk egy akadémiai intézmény, amelyet 1995-ben alapítottak annak a lakosságnak az igényeinek kielégítésére, amely egyetemi szinten különböző tanulmányi lehetőségeket keresett. Ma, több mint húsz évvel később, továbbra is stabil egyetem vagyunk a piacon, amely éretten és felelősséggel fogadja el a társadalmi és technológiai változásokat. Filozófiánk mindig is az ügyfélszolgálat volt, vagyis olyan fiatalok számára, akik a változásra hajlandó nemzet jövője; Elkötelezettek vagyunk abban, hogy támogassuk őket egy kiváló képzési folyamat révén, céljaik elérése és ezáltal a siker elérése érdekében. Fontolja meg kedves látogatók ezt a virtuális teret otthonának. Ezt a weboldalt azért hozták létre, hogy kellemesebbé tegye velünk való tartózkodását.

    • Geneva
    • San José
    • Laxenburg

    Az ENSZ 1963-ban alapított autonóm testülete, az Egyesült Nemzetek Képzési és Kutatási Intézete (www.unitar.org) az Egyesült Nemzetek Szervezetének kiképző ága, amelynek feladata az ENSZ hatékonyságának diplomáciai képzéssel történő fokozása, valamint a nemzeti intézkedések hatásának növelése a közvélemény tudatosítása, oktatása és képzése révén.

    • San Pedro

    Célunk, hogy jelentős mértékben hozzájáruljunk a tervezés, a művészet, az üzleti menedzsment és a technológia tanítási folyamataihoz azzal a szándékkal, hogy támogassuk a kreatív ipar fejlődését. A korszerű hallgatóközpontú oktatási programok megvalósításával és az iparági vezetőkkel való szövetségek kiépítésével a kreatív szakemberek megszerzik a szükséges eszközöket az innovációs társadalom előmozdításához való hozzájáruláshoz.

    • San Pedro

    A folyamatos változás világában arra kérlek benneteket, hogy képezzenek, mint szakemberek, és a továbbképzés révén mindig tartsák naprakészen. Egyetemünkön mindig ösztönözzük hallgatóinkat az aktív gondolkodás fejlesztésére, ösztönözzük a kreativitást, az innovatív fejlődést és a csapatmunkát, hogy diplomásaink képesek legyenek szembenézni a kihívásokkal és a felgyorsult technológiai változásokkal.

    • San Pedro

    Célunk Oktatás, kutatás és társadalmi vetítés révén olyan elkötelezett szakemberek képzése, akik képesek nemzeti és nemzetközi környezetben fejlődni, magas szintű kutatási és innovációs szellemmel, szilárd erkölcsiséggel, mély emberi érzékenységgel és világos jövőképpel .

    • San José

    A FUNDEPOS Egyetemet Costa Ricán a gazdasági tudományok területén három történelmi oktatási esemény eredményeként fejlesztették ki. Ezek közül az első a Nemzeti Egyetem 1983-as megérkezésével, székhellyel az USA-ban, a kaliforniai San Diegóban, és megalapította az ország első üzleti adminisztrációs szakmai programját. A második történelmi pillanat 1993-ban következett be, amikor ezt a programot az adminisztráció szempontjából a Costa Rica-i Egyetemre (UCR) helyezték át. Erre a célra létrehozták a Gazdaságtudományi Posztgraduális Tanulmányok és Kutatások Alapítványát (FUNDEPOS).

    • Heredia

    Az UNA-t megelőzi a tanárok képzésének szentelt Escuela Normal de Costa Rica (1914), valamint az Escuela Normal Superior (1968), amelynek elkötelezettsége középiskolai tanárok képzése volt. Mindkét intézménytől nemcsak az infrastruktúrát, hanem egy olyan pedagógiai kultúrát is örökölt, amely később kihatással volt oktatási-oktatási és humanista hivatására. Az UNA létrehozásakor a Pérez Zeledón és a Libéria Normál Iskolák az új állami egyetem regionális részlegévé váltak.

    • San José

    Tekintélye és pályája miatt a Castro Carazo Egyetem arra hivatott, hogy minden ember számára garantálja az etnikai származás, nem, életkor, különböző képességek, társadalmi állapot, egészségi állapot, vallás, vélemény, preferencia vagy családi állapot megkülönböztetése nélkül a minőségi oktatási és tanulási környezethez való hozzáférés. Megfelelő és hatékony felsőoktatás révén a Castro Carazo Egyetem célja, hogy hozzájáruljon az egyéni és a kollektív jóléthez, fejlesztve hallgatóiban az álmaik, szakmai céljaik és teljes szellemi potenciáljuk elérésének képességét. Hasonlóképpen felhatalmazza őket arra, hogy vállalják felelősségüket, mint vállalkozó szellemű, produktív, kreatív és etikus polgárok a változó és multikulturális világban. Ehhez a Castro Carazo Egyetem formális és nem formális programokat kínál általános, foglalkozási és környezetvédelmi oktatásból. Hallgatói fejlesztési és támogatási szolgáltatásokat is nyújt, hogy biztosítsa hallgatói sikerét az életterveikben.

    • San José

    A San Marcos Egyetem az első kereskedelmi iskolából származik, amelyet Costa Ricán hoztak létre 1922-ben, a Manuel Aragón Kereskedelmi Iskola néven, amely a számvitel és kereskedelem oktatására szakosodott. Ez a név sok éven át fennmaradt. . Az idő múlásával hazánkban a magán kereskedelmi oktatási rendszer fejlődött, és ez az első kereskedelmi oktatási intézmény 1974-ben Parauniversity intézménnyé alakult, az Intézet de Profesionalización en Ciencias könyvelők néven Manuel Aragón (IPECCO) néven, megőrizve, ahogy volt eredetében a számvitel és az üzleti adminisztráció tanítása.