Keystone logo
Chile

A legjobb egyetemek számára Törvény Programok ban ben Chile 2023

Intézmények száma: 68
    • Santiago, Chile
    • Viña del Mar, Chile
    • + 1 több

    Az Adolfo Ibáñez-i Egyetem Üzleti Iskola 1953-ban alakult Valparaíso városában, és több mint 65 éves tapasztalattal rendelkezik Chilén és Latin-Amerika egyik legrangosabb üzleti iskolájává. regionális és globális szinten is.

    • Trece Norte, Chile

    World Wide Chile egy multidiszciplináris csapat, ahol a hazánk iránti szeretet a hajtóerő, hogy egyedülálló élményeket nyújtson azoknak, akik ellátogatnak hozzánk, és elsősorban Chile gazdagságának továbbítására összpontosítanak kulturális elmerülési programokon keresztül, amelyek megmutatják Chilét és népét olyannak, amilyen. Ez az a mechanizmus, amely több mint 10 éve lehetővé tette számunkra, hogy egyedi élményeket nyújtsunk, amelyek megerősítették a látogató tanulását és kapcsolatait a kultúránkkal, szilárd kapcsolatokat teremtve a külföldiek és a chileiek között. A cél elérését lehetővé tevő lehetőségek a különböző gyakornoki, önkéntes, tanulmányi és utazási programok, amelyeket látogatóink hazánkban tartózkodásuk során vesznek igénybe.

    • Providencia, Chile

    Külföldi tanulmányok rangos egyetemeken és nyelviskolákban A ViveCampus a világ vezető oktatási intézményeit képviselő ügynökség. Több országban is jelen van, a ViveCampus hivatalosan több száz, nemzetközi hallgatók számára elérhető programot képvisel. Ingyenesen segítünk a regisztrációs folyamat során, és közvetlenül az intézményeknek fizet. Angol tanfolyamok, diplomák, egyetemi és posztgraduális programok olyan országokban, mint: Ausztrália, Kanada, Egyesült Államok, Anglia, Írország, Új -Zéland, többek között. Oldalunkon információkat talál a 2021–2022 közötti programok dátumairól és költségeiről. Chilében a ViveCampus Santiagoban található irodával rendelkezik, ahol e -mailben, chaten vagy telefonon segítünk minden kérdésében. Részt veszünk külföldi tanulmányi vásárokon is, amelyeket általában a chilei Santiago városában tartanak.

    • Providencia, Chile

    Részvételi egyetem vagyunk, amely munkásokból, diákokból és diplomásokból áll, autonóm és független, pluralista és elkötelezett a nyilvánosság iránt. Kritikusan hozzájárulunk a társadalomtudományok, a művészetek, a bölcsészettudományok, a pedagógia és más ismeretek, valamint a tudományos és szakmai munka tudásának fejlesztéséhez, az oktatás, a kutatás, a művészi alkotás és a környezettel való kapcsolat területén, összhangban egy globális világ követelményeit, amely Latin -Amerikából tekintve, és amely helyi, regionális és nemzeti szinten hozzájárul. Diplomákat és kiválósági szakembereket képezünk interdiszciplináris perspektívával, elkötelezettek a befogadás és a társadalmi átalakulás mellett, az emberi jogok, a demokrácia és az igazságszolgáltatás előmozdításával és védelmével.

    • Huechuraba, Chile

    Az Universidad Mayor küldetése az emberek oktatása olyan oktatási tapasztalatokon keresztül, amely ösztönzi az etikus magatartást, a vállalkozói attitűdöt, az innovációt, a vezetést, valamint a kulturális és társadalmi sokszínűség tiszteletben tartását. Ennek érdekében egyetemi és posztgraduális kiválósági programokat oktat, és olyan tevékenységeket végez az ismeretek generálására, megfogalmazására és terjesztésére, amelyek hozzájárulnak a nemzeti közösség kulturális, oktatási, társadalmi és gazdasági szférájához, figyelembe véve a globális kontextust. világ és a tudományos szigor normái.

    • La Serena, Chile

    A La Serena Egyetem küldetése, hogy kiváló tudást műveljen, generáljon, fejlesszen és továbbítson a tudás különböző területein és a kultúra területén, oktatás, kutatás, alkotás, innováció, egyetemi kiterjesztés és a környezettel való kapcsolat révén. Küldetésének sajátos és megkülönböztető jellemzőjeként a La Serena Egyetemnek hozzá kell járulnia a társadalom általános érdekeinek kielégítéséhez, együttműködve az állam szerves részeként mindazokban a politikákban, tervekben és programokban, amelyek elősegítik a kulturális fejlesztési, társadalmi, területi, művészeti, tudományos, technológiai, gazdasági és fenntartható az országban, nemzeti és regionális szinten, interkulturális perspektívával. Hasonlóképpen, mint küldetésének alkotóeleme és elkerülhetetlen eleme az egyetemnek kiválósági hivatással kell vállalnia a kritikus és reflektáló szellemű emberek képzését, akik előmozdítják az ésszerű párbeszédet és toleranciát, valamint hozzájárulnak az etikai értékek által inspirált állampolgárság kialakításához, demokratikus, polgári és társadalmi szolidaritás, tiszteletben tartva az emberi jogokat, a nemek közötti egyenlőséget, az őslakosokat és a környezetet. Az egyetemnek elő kell mozdítania, hogy hallgatói kapcsolatba kerüljenek az ország és régiója követelményeivel és kihívásaival szakmai képzésük során. A La Serena Egyetem elismeri, népszerűsíti és munkája részeként beépíti a regionális befolyási területén letelepedett bennszülött népek világképét.

    • Santiago Metropolitan Region, Chile

    A Bernardo O'Higgins Egyetem egy privát, autonóm chilei egyetem, amelyet 1990 márciusában alapítottak és O'Higginian gondolata ihlette. Központi háza a Parque O'Higgins mellett található, Santiago községben. Jelenleg a Nemzeti Akkreditációs Bizottság (CNA-Chile) akkreditálja 4 évre (legfeljebb 7 évre), 2018 júliusától 2022 júliusáig. A CSIC webometriai besorolása szerint a 35. helyen van a chilei egyetemek között (július 2017). Az általános rangsorban a 27. helyen áll, és az AméricaEconomía 2019 szerint a nem Cruch magán egyetemek között a 10. helyen áll. A chilei egyetemeken belül a 13. helyen áll az ország összes egyeteme között; Latin -Amerikában az 55. és a chilei magánszemélyek között az ötödik a Scimago Institution Rankings 2020 rangsorban. Hasonlóképpen, az intézményt alkotó minden dimenzióval együttműködve, és amely része a felsőoktatás kiválósága iránti folyamatos elkötelezettségnek, a Bernardo O'Higgins Egyetem a hálapénz 2021 -nek tulajdonítja.

    • Los Andes, Chile

    A Libertador de Los Andes Szakmai Intézet egy felsőoktatási intézmény, amelyet 1981. december 22 -én az Oktatási Minisztérium engedélyezett működésére az 1993. június 8 -án frissített 292. számú mentes rendelettel. A felsőoktatást regionális szinten, a másodikat pedig országos szinten kell alapítani. 2003. június 27 -én az IPLA teljes autonómiát szerzett mindenféle szakmai cím megadására az azt szabályozó jogszabályoknak megfelelően.

    • Providencia, Chile

    A Learn chile Learn chile a felsőoktatási intézmények hálózata, amely több mint húsz egyetemből és szakmai műszaki képző intézetből áll, és amelyet a Chilei Állam támogat a ProChile segítségével, azzal a céllal, hogy elősegítse Chile tudományos kínálatának nemzetközivé válását és ország kiváló célpont a nemzetközi hallgatók számára. Learn chile 2013 -ban született, és ez volt a fő chilei hálózat a felsőfokú oktatás nemzetközi szintű népszerűsítésére. Sikertörténetként mutatták be olyan országokban, mint Brazília, Ecuador, Panama, Peru és Kolumbia.

    • Viña del Mar, Chile

    A Modern Zene- és Tánciskolát 1940 -ben alapították Elena Waiss és René Amengual zongoraművészek, akik gyökeresen módosították a chilei zenei oktatást szabványosított tantervek, programok és értékelési rendszerek létrehozása révén, így akadémiai környezetet teremtve a képzéshez. zenészek az országban. Kezdetben a Modern Zene- és Tánciskola zongora-, harmónia- és elméletórákat, valamint brácsát és hegedűt tanított Fischer Zoltán maestro irányításával. Ez idő alatt a fejlett rendszereket vezették be -például az Arrau technikát zongorán -, a repertoárt kibővítették, és hangsúlyozták az eredeti partitúra fontosságát, ami a mai napig tartó kortárs teljesítményérzetet teremt. Azóta a Modern Iskola zenészei olyan képzésben részesülnek, amely lehetővé teszi számukra, hogy kiválósággal szembesüljenek minden forgatókönyvvel Chilében vagy külföldön.

    • Santiago Metropolitan Region, Chile

    1968 -as megalapítása óta, a „Dolgozók és Parasztok Egyetemi Tanszékeként” a Duoc UC hosszú utat tett meg a konszolidáció felé, és a chilei műszaki felsőoktatás egyik legfontosabb intézményévé vált. A több mint 50 éves múlttal és a legmagasabb intézményi akkreditációval hét éve, mindazok, akik a Duoc UC tagjai, büszkén mondhatják, hogy több ezer technikus és szakember, akik ma hozzájárulnak Chile gazdasági fejlődéséhez, az egyik 9 iskola és több mint 70 jelenlegi karrier található a Metropolitan Region, Valparaíso, Biobío, La Araucanía és Los Lagos 18 központjában. Duoc hallgatók A Duoc UC keresztény és integráns formációt kínáló oktatási projektje lehetővé teszi hallgatói számára, hogy maximálisan fejlesszék képességeiket, kompetenciáikat és értékeiket, jobb emberekké és szakemberekké válva, akik felkészültek a globális társadalomba való beilleszkedésre. A kiválóság útját, amelyet a Duoc UC követni szeretne, az emberekre összpontosító oktatás, az ország fejlődéséhez való hozzájárulás, a környezettel való kapcsolat és a társadalmi átalakulás folyamatos keresése jelöli ki.

    • Santiago, Chile

    A Chilei Technológiai Egyetem INACAP része az Egyetem alrendszerének, 3 évre akkreditált az intézményvezetés, az egyetemi oktatás és a környezethez való kapcsolódás területén.

    • Providencia, Chile

    A Heidelberg Latin -Amerikai Központ, a Kutatás és Tanítás Kiválósági Központja, a Heidelbergi Egyetem posztgraduális központja Latin -Amerikában. A latin-amerikai német egyetem első és egyetlen posztgraduális központjaként alapították, és hivatalosan 2002. április 9-én avatták fel Santiago de Chilében. megszervezi, népszerűsíti és irányítja a doktori, mester és diploma programokat, amelyeket többek között olyan rangos latin -amerikai egyetemekkel kínál, mint a Chilei Egyetem, a Chilei Pápai Katolikus Egyetem és a Mexikói Nemzeti Autonóm Egyetem. Szakosodó szemináriumokat, szimpóziumokat, nyári iskolákat is szervez és tart különböző tudományágakban, hogy a német kutatási és tanulmányi eredmények eredményeit továbbítsa a régió országaiba. Ezenkívül Santiago de Chilében található központjából a Heidelberg Központ a Baden-Württemberg szövetségi állam más kutatóintézeteivel vagy egyetemeivel való tudományos együttműködés platformjaként szolgál. 2009 óta, és miután megnyerte a német akadémiai csereszolgálat (DAAD) által szervezett és a német külügyminisztérium pénzeszközeivel megszerzett rangos tanulmányi minőségi versenyt, a Heidelberg Központ (HCLA) Kiválósági Központtá vált. Globálisan a Németországi Szövetségi Köztársaság négy kutatási és oktatási kiválósági központjának egyike.

    • Viña del Mar, Chile

    A chilei haditengerészet alapvető küldetése, hogy részt vegyen az ország külbiztonságában és katonai védelmében, szuverenitásának és területi integritásának megőrzésében. Békeidőben hozzájárul a nemzeti érdekek külföldi előmozdításához és a nemzeti fejlődés előmozdításához. A haditengerészet egy professzionális képző intézmény, amely innovatív a legmodernebb technológiákban és taktikákban, rugalmas a változásokra és a kihívásokra, és szilárd az elvek és értékek tekintetében, és fejleszti és felkészíti erőforrásainak felhasználását az összes chilei érdek érdekében. .

    • Concepción, Chile

    A Virginio Gómez Szakmai Intézet egy szilárd felsőoktatási intézmény, amely a Concepcióni Egyetem szárnyán született, és jelen van Concepción, Chillán és Los Angeles városaiban, azzal a kihívással, hogy válaszoljon az ország igényére, hogy magasan képzett technikusokkal rendelkezzen. . képzett a regionális és nemzeti fejlődés előmozdítására. Jelenleg 9 ezer diákja és több mint 28 ezer végzőse van, akik álmaik meghódítására törekszenek. Támogatásukhoz és célkitűzésünk teljesítéséhez folyamatosan fejlesztünk minőségbiztosítási mechanizmusokat, amelyek állandóan összekötnek minket a társadalommal, a környezettel és a termelési szektorral, oly módon, hogy az oktatott programok tantervi szervei együtt járjanak a társadalom. Ez arra ösztönöz bennünket, hogy sokoldalúak legyünk és alkalmazkodjunk a változásokhoz, nemcsak a magasan képzett munkavállalók képzésével, hanem az olyan emberek fejlődésére való fogadással is, akik kiemelik az olyan értékeket, mint a tisztelet, a felelősség, az elkötelezettség, a szolgáltatásorientáció és a minőség az oktatási stratégiánkban.